Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

linsedeksel er jo genialt. Et strev og måtte begynne ta av tastelås og trykke seg inn på kamera når man plutselig finner ut at man skal ta et bilde, bare sprette opp linsedekselet og knipse ivei, og lukke det når man er ferdig.

 

aldri hatt problemer med at det spretter opp når jeg ikke vil, men nå skal det sies at jeg ikke har k800 da.. har k600 nå..

6514517[/snapback]

 

Jeg har sagt at linsedekselet åpner seg i lommene, så hvorfor spørre mer?

 

Og dette er en tråd om K800i, ikke K600i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sagt at linsedekselet åpner seg i lommene, så hvorfor spørre mer?

 

Og dette er en tråd om K800i, ikke K600i.

6515176[/snapback]

 

Spurte jeg om noe som helst? Og quotet jeg ditt innlegg? Tror det er på tide men en liten blund så du ikke blir så grinete nå. ;)

Lenke til kommentar
linsedeksel er jo genialt. Et strev og måtte begynne ta av tastelås og trykke seg inn på kamera når man plutselig finner ut at man skal ta et bilde, bare sprette opp linsedekselet og knipse ivei, og lukke det når man er ferdig.

 

aldri hatt problemer med at det spretter opp når jeg ikke vil, men nå skal det sies at jeg ikke har k800 da.. har k600 nå..

6514517[/snapback]

 

Jeg har sagt at linsedekselet åpner seg i lommene, så hvorfor spørre mer?

 

Og dette er en tråd om K800i, ikke K600i.

6515176[/snapback]

dekslet går selfølgelig opp når det blir presset til siden i lommen,dette for at det vil være bedre at dekslet åpner seg enn at dekslet knekkes eller bøyes opp for at det sitter for hardt fast.

Endret av Nodor
Lenke til kommentar

Vurderer sterk å kjøpe meg denne telefonen da min 6230 begynner å bli klar for å legges i skuffen.

 

Har egentlig mest lyst på symbian telefon ,da en slik telefon gir flere muligheter.

Finnes det en del programmer til k800i ? f.eks noe skype aktig som bruker 3g.

Husker jeg testa ymse programmer når jeg hadde t610 og ikke noen av de var noe serlig bra.

 

Så på telefonen før idag, la merke til at tastene sitter meget langt ned på telefonen, har dette noe å si for folk med store hender?

 

Er hele telefonen i plast eller er det noen alu deksler på den?

 

Siden jeg har netcom,må jeg ha nytt simkort for å benytte 3g funksjonalitet? stod det på siden dems.

Endret av miracl
Lenke til kommentar
Så på telefonen før idag, la merke til at tastene sitter meget langt ned på telefonen, har dette noe å si for folk med store hender?

 

Er hele telefonen i plast eller er det noen alu deksler på den?

6516268[/snapback]

 

1. Det hender at jeg får trykket på 2 knapper samtidig, men det er sjeldent.

 

2. Det er vel plast, tror jeg... men det ser ut som metall elns, så den ser veldig pen ut.

Kvaliteten er sykt bra, ingen plastik knirking i knappene som på W800i. Joysticken er fikset og det virker som om de har lagt inn en pakkning som forhindrer støv å trenge seg under skjermen

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Vurderer sterk å kjøpe meg denne telefonen da min 6230 begynner å bli klar for å legges i skuffen.

 

Har egentlig mest lyst på symbian telefon ,da en slik telefon gir flere muligheter.

Finnes det en del programmer til k800i ? f.eks noe skype aktig som bruker 3g.

Husker jeg testa ymse programmer når jeg hadde t610 og ikke noen av de var noe serlig bra.

 

Så på telefonen før idag, la merke til at tastene sitter meget langt ned på telefonen, har dette noe å si for folk med store hender?

 

Er hele telefonen i plast eller er det noen alu deksler på den?

 

Siden jeg har netcom,må jeg ha nytt simkort for å benytte 3g funksjonalitet? stod det på siden dems.

6516268[/snapback]

Alu chassi,plast i front og plast bakdeksel som er gummibelagt.
Lenke til kommentar

får spørre igjen =) jeg lurte på var om det er stort utvalg av ekstraprogrammer til k800i ? Som man kan utnytte den bedre..

 

Nå er det jo en hel del som har fått seg k800i, så noen bør vell vite om noe?

 

F.eks program som leser Word filer osv hvis det går...

Oppsett på Gmail?

Lenke til kommentar
får spørre igjen =) jeg lurte på var om det er stort utvalg av ekstraprogrammer til k800i ? Som man kan utnytte den bedre..

 

Nå er det jo en hel del som har fått seg k800i, så noen bør vell vite om noe?

 

F.eks program som leser Word filer osv hvis det går...

Oppsett på Gmail?

6517810[/snapback]

 

GetJar

Lenke til kommentar
får spørre igjen =) jeg lurte på var om det er stort utvalg av ekstraprogrammer til k800i ? Som man kan utnytte den bedre..

 

Nå er det jo en hel del som har fått seg k800i, så noen bør vell vite om noe?

 

F.eks program som leser Word filer osv hvis det går...

Oppsett på Gmail?

6517810[/snapback]

 

GetJar

6518792[/snapback]

 

Flott side, men det er en del der som ikke fungerer.

 

Jeg kunne tenkte meg en form for værmelding her i Kristiansand :D

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til det å opprette en blogg.

Jeg prøver å sende/opprette bloggen, men enten så stopper det ca. halvveis, eller så får jeg beskjed om at jeg ikke kan overføre og opprette blogg.

Er det noen andre som har hatt samme problem?

6518549[/snapback]

 

Ja det funker ikke hos meg heller. Har samme problemet som deg. Men jeg har ikke prøvd så mye.

Noen løsninger på dette problemet?

Tips?

:ermm:

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen siden første dagen den var i salg. Jeg synes batteriet varer lengre nå enn til å begynne med. Men så fikler jeg jo mindre med den nå også...

 

Jeg har noen (ikke-originale) spill jeg likte veldig godt på T610/T630. Går det å legge disse inn på K800i? Poenget er at hvis de ikke skalerer opp vil det bli for smått på den store skjermen. Har brent meg på det med gamle wallpapers...

 

Linesdekselet sklir lett opp, så jeg er veldig forsiktig med den. Men om linedekselet har vært oppe lenge, så ser det ut til at kameraet skrur seg av. Har iallefall opplevd det.

 

Jeg fikk ikke til MP3 låter som ringetone. Fant til slutt ut at de må være 30 sekunder eller mindre for å virke.

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen siden første dagen den var i salg. Jeg synes batteriet varer lengre nå enn til å begynne med. Men så fikler jeg jo mindre med den nå også...

 

Jeg har noen (ikke-originale) spill jeg likte veldig godt på T610/T630. Går det å legge disse inn på K800i? Poenget er at hvis de ikke skalerer opp vil det bli for smått på den store skjermen. Har brent meg på det med gamle wallpapers...

 

Linesdekselet sklir lett opp, så jeg er veldig forsiktig med den. Men om linedekselet har vært oppe lenge, så ser det ut til at kameraet skrur seg av. Har iallefall opplevd det.

 

Jeg fikk ikke til MP3 låter som ringetone. Fant til slutt ut at de må være 30 sekunder eller mindre for å virke.

gå til filbehandling,der ligger alle mp3 låter,gå på den låten du vil ha,mer og bruk som ringetone

6519371[/snapback]

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen siden første dagen den var i salg. Jeg synes batteriet varer lengre nå enn til å begynne med. Men så fikler jeg jo mindre med den nå også...

 

Jeg har noen (ikke-originale) spill jeg likte veldig godt på T610/T630. Går det å legge disse inn på K800i? Poenget er at hvis de ikke skalerer opp vil det bli for smått på den store skjermen. Har brent meg på det med gamle wallpapers...

 

Linesdekselet sklir lett opp, så jeg er veldig forsiktig med den. Men om linedekselet har vært oppe lenge, så ser det ut til at kameraet skrur seg av. Har iallefall opplevd det.

 

Jeg fikk ikke til MP3 låter som ringetone. Fant til slutt ut at de må være 30 sekunder eller mindre for å virke.

gå til filbehandling,der ligger alle mp3 låter,gå på den låten du vil ha,mer og bruk som ringetone

6519371[/snapback]

6519435[/snapback]

Endret av Nodor
Lenke til kommentar

Har hatt telefonen siden første dagen den var i salg. Jeg synes batteriet varer lengre nå enn til å begynne med. Men så fikler jeg jo mindre med den nå også...

 

Jeg har noen (ikke-originale) spill jeg likte veldig godt på T610/T630. Går det å legge disse inn på K800i? Poenget er at hvis de ikke skalerer opp vil det bli for smått på den store skjermen. Har brent meg på det med gamle wallpapers...

 

Linesdekselet sklir lett opp, så jeg er veldig forsiktig med den. Men om linedekselet har vært oppe lenge, så ser det ut til at kameraet skrur seg av. Har iallefall opplevd det.

 

Jeg fikk ikke til MP3 låter som ringetone. Fant til slutt ut at de må være 30 sekunder eller mindre for å virke.

gå til filbehandling,der ligger alle mp3 låter,gå på den låten du vil ha,mer og bruk som ringetone

6519371[/snapback]

6519435[/snapback]

6519516[/snapback]

 

Eller du kan bare gå inn i menyen så på innstillinger -> ringetone og der velger du mp3 sangen eller hva en du skal ha :D

Lenke til kommentar
Eller du kan bare gå inn i menyen så på innstillinger -> ringetone  og der velger du mp3 sangen eller hva en du skal ha :D

6519742[/snapback]

 

Må visst gå heeelt i detalj her...

 

Ja, det var det jeg gjorde, og det som ikke virket - med vanlige MP3 filer. Jeg regner med jeg ikke er den eneste som prøver sånt? Det går jo selvfølgelig fint med MP3 filer som er beregnet til å være ringetoner.

 

Er selvfølgelig mulig det var en annen årsak til at det ikke virket for meg, men jeg synes det virker sannsynlig at min 3 minutter sang ikke virket - nettopp fordi den var lengre enn 30 sekunder?

Lenke til kommentar
Eller du kan bare gå inn i menyen så på innstillinger -> ringetone  og der velger du mp3 sangen eller hva en du skal ha :D

6519742[/snapback]

 

Må visst gå heeelt i detalj her...

 

Ja, det var det jeg gjorde, og det som ikke virket - med vanlige MP3 filer. Jeg regner med jeg ikke er den eneste som prøver sånt? Det går jo selvfølgelig fint med MP3 filer som er beregnet til å være ringetoner.

 

Er selvfølgelig mulig det var en annen årsak til at det ikke virket for meg, men jeg synes det virker sannsynlig at min 3 minutter sang ikke virket - nettopp fordi den var lengre enn 30 sekunder?

6519787[/snapback]

 

Jeg har en som varer 4 min :D

jeg gikk rett og slett bare inn i innstillinger gikk på endre ringetone og lista med alle musikkmappene kommer opp :D

Lenke til kommentar
Eller du kan bare gå inn i menyen så på innstillinger -> ringetone  og der velger du mp3 sangen eller hva en du skal ha :D

6519742[/snapback]

 

Må visst gå heeelt i detalj her...

 

Ja, det var det jeg gjorde, og det som ikke virket - med vanlige MP3 filer. Jeg regner med jeg ikke er den eneste som prøver sånt? Det går jo selvfølgelig fint med MP3 filer som er beregnet til å være ringetoner.

 

Er selvfølgelig mulig det var en annen årsak til at det ikke virket for meg, men jeg synes det virker sannsynlig at min 3 minutter sang ikke virket - nettopp fordi den var lengre enn 30 sekunder?

6519787[/snapback]

 

Jeg har en som varer 4 min :D

jeg gikk rett og slett bare inn i innstillinger gikk på endre ringetone og lista med alle musikkmappene kommer opp :D

6519803[/snapback]

skjønner ikke problemet her,jeg kan bruke alt av mp3 låter som ringetone,ingen er lastet ned som ringetone og lengden har ikke noe å si.. :hmm:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...