Gå til innhold

Xbox 360 <ironi>råbillig</ironi> på netthandlen.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare tull. har følgt med der en stund og hver gang kommer budene over feks 2600 som den ligger i nå for en Core utgave. + frakt. Folk byr jo som gale:) når de kan få den i hvilken som helst butikk billigere.

5767025[/snapback]

 

Okei, så falt <IRONI> tagen bort...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
netthandelen tjener jo penger som gress på at folk blir fanget i auksjonsrusen :)

eller så har de autobud som sørger for at de slipper å "gi bort" varene sine.

5767819[/snapback]

 

 

Det kan jeg love deg at vi ikke har.

Ingen av våre ansatte kan by på egne varer.

Men jeg vet at endel kan stille dette spørsmålet.

 

Du er hjertelig velkommen på bedriftsbesøk så skal jeg vise deg hvordan dette foregår. Kaffe skal du også få:)

 

Kanskje sees vi.

Einar.

Lenke til kommentar

Jeg blir like forundret hver gang jeg er på posten for å hente pakker, det er jo fullt med NETTHANDELEN-pakker der hver gang!

 

Enten må de selge utrolig mye, eller så havner (minst) halvparten av det på Gjøvik...

 

...nå er jo de pappeskene deres veldig synlige, i forhold til andre butikkers emballasje...men allikevel... :hmm:

Lenke til kommentar

Er ikke dette Core versjonen? Hvorfor er den da avbildet med HD?

 

Uansett: Har selv handlet fra dette firmaet 2 ganger. Første gang ble jeg sjokkert over kundeservicen. En av varene hadde en svakhet i metallet. Det holdt å sende en mail om dette og vips så kom det en ny i posten (uten å sende inn den ødelagte varen som bevis) :thumbup:

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

Jada det går mange pakker ut til kunder i Norge nå.

Ca 1.500 pakker hver dag, og vi er en av postens største kunder.

 

Så det går unna.

 

Hyggelig å høre at du har kjøpt hos oss.

Det er tydeligvs noe som folk liker da over 400.000 er nå registrerte brukere:)

 

Men moro om du tok turen nedom , så skal jeg vise deg litt av systemet.

Kaffen venter på deg.

 

Einar.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Hei Spyro, vi holder til i Søgne. Like ved kristiansand. Ja bare kom på besøk. Send epost til meg da på [email protected] så tar vi det fra der.

 

Hyggelig å høre at dere er fornøyd med det meste.

Men for all del klag om noe er galt. Det er ikke så lurt å erge seg om noe er galt. Det taper både du og vi på.

Så wildbill klag!:)

 

Ha en forsatt hyggelig kveld.

 

Einar.

Lenke til kommentar

Netthandelen er seriøse folk. Har handlet der en del og hatt flere returer pga. div. mangler/feil. Alltid gått som det skal gå. Og som de sier selv, det er dessverre mange useriøse etterlikninger som har autobudboter satt opp i sitt eget system for å øke prisene. Dette har også vært oppe i media for ikke så lenge siden.

 

Og til det med litt ville priser til tider på Netthandelen; det finnes faktisk mange folk med en sykelig trang til å by by by by på auksjoner på lik linje som med spilleautomater etc. Synd men sant. Men har man god tid, ikke lider av auksjonsavhengighet og er litt prisbevisst kan man gjøre gode kjøp der.

Lenke til kommentar

Noe skal jo netthandelen leve av og.

Hyggelig at det går an å tjene penger i dette landet.

Hvis alle butikker skulle drevet med 5% snittmargin ville det vært kjedelig å forøke å drive butikk.

 

Tenk om du selv en gang skal være sjef? Hyggelig å tjene litt penger?

Og folk har jo egen fri vilje. Det er ikke alltid man handler der det er billigst.

Hadde folk alltid gjort det hadde det også vært kjedelig å drive butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...