Gå til innhold

Tips for kalde fingre


Anbefalte innlegg

For de som kjemper seg ut i snøen for å benytte seg av denne fantastiske grafiske verdenen, og som har samme problem som meg med kalde fingre vil jeg komme med et tips om noen meget nyttige hansker - fiskehansker.

De selges i butikker med sports/fiskeutstyr, er laget av neopren (samme som våtdrakter) og har individuelle fingertuppe-hetter som kan brettes opp og tilbake ved behov, og tuppen hektes fast der med borrelås. Meget nyttige for vinterfotografering også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik ser mine ut, med to fingre bretta opp, for å vise borrelåsen som holder tupphetta unna fingertuppen. Man kan bare brette opp tommel, peke, og lang-finger tupp på begge hender, som er nyttig med dagens kameraer med små knapper over alt.

Merket på mine er Ron Thompson, nød-innhandlet i Namdalen for snart to år siden, da vi frøys gruelig på henda i regnværet..

post-40718-1142546736_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Slik ser mine ut, med to fingre bretta opp, for å vise borrelåsen som holder tupphetta unna fingertuppen. Man kan bare brette opp tommel, peke, og lang-finger tupp på begge hender, som er nyttig med dagens kameraer med små knapper over alt.

Merket på mine er Ron Thompson, nød-innhandlet i Namdalen for snart to år siden, da vi frøys gruelig på henda i regnværet..

5765994[/snapback]

 

Ca hvor mye må jeg ut med for noe slik da?

 

Er mange bilder jeg ikke tar pga. tempratur :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...