Gå til innhold

Ang. Hamburgersalg på Esso


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Så teit, da syns jeg heller at vaskepersonalet kan begynne en time senere :(

5761893[/snapback]

 

"Vaskepersonalet" .. Trodde ikke esso hadde egne vaske-kveldsvakter, trodde det var sistemann som gjorde sånne ting jeg.

Essoburger er ikke en rettighet, det er et privilegium.

 

 

(Sorry for en post rett etter den andre)

5762212[/snapback]

 

Det har du rett i, det er de som arbeider på Esso som tar seg av vaskingen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det gjør de ikke her! :( De kaster pølsene! :O

5761235[/snapback]

 

Helvetes kapitalister. Kaster pølsene slik at du skal bli nødt til å kjøpe en ny istedet for at de bare kan gi den gamle til deg. Tenk hvor mye pølse som blir kastet. Er det rart folk sulter i verden?

Lenke til kommentar
Det gjør de ikke her! :( De kaster pølsene! :O

5761235[/snapback]

 

Helvetes kapitalister. Kaster pølsene slik at du skal bli nødt til å kjøpe en ny istedet for at de bare kan gi den gamle til deg. Tenk hvor mye pølse som blir kastet. Er det rart folk sulter i verden?

5762390[/snapback]

 

Såfremt du ikke er en av de som sulter her i verden, så tviler jeg på at den pølsa hadde gjort noen nytte for seg f.eks i Afrika :!:

 

Om de gir bort gratis mat en halvtime før stengetid hver kveld vil det dukke opp folk for å få gratis pølse, som ellers kanskje ville kommet tidligere og betalt for den. Slikt taper man penger på :D

Lenke til kommentar
Esso har klare regler ang. rengjøring av hamburger"maskinene" blandt annet skal de vaskes klokken 23.00 (evt 22.00 ved stenging klokken 23.00). Dette er noe kjeden har bestemt, og det er opp til hver enkelt stasjon å følge opp dette.

Grunnen er ganske enkelt at maskinene skal være så rene og pene, at kundene unngår å få E.coli eller andre alvorlige sykdommer fra mat servert ved en Esso stasjon. Hvis en kunde ikke forstår at rengjøring og vedlikehold kommer han/hun selv tilgode, er denne kunden en idiot.

5761716[/snapback]

 

E.coli på en esso stasjon er vel veldig usaklig da E.Coli er en bakterie og blir som oftest drept ved ordentlig steking.

Lenke til kommentar
Jeg synes heller at de som skal spise hamburger så sent på kvelden kan komme før klokken 23:00 :roll:

 

Mange av de som jobber kveldskiftet en dag skal på tidligskift neste dag, da er det mer enn sent nok å bli ferdig 00:30, om de ikke skal vaske etter stengetid.

5761906[/snapback]

 

Er noen ganger man oppdager sulten litt for seint (som f.eks. når man har brukt dagen på å spille Ghost Recon 3 :roll: )

Lenke til kommentar
Jeg synes heller at de som skal spise hamburger så sent på kvelden kan komme før klokken 23:00 :roll:

 

Mange av de som jobber kveldskiftet en dag skal på tidligskift neste dag, da er det mer enn sent nok å bli ferdig 00:30, om de ikke skal vaske etter stengetid.

5761906[/snapback]

 

Er noen ganger man oppdager sulten litt for seint (som f.eks. når man har brukt dagen på å spille Ghost Recon 3 :roll: )

5762597[/snapback]

 

Da er det bare å legge seg :)

 

Det er jo ikke bra å spise så tung mat sent på kvelden :roll: Og om man er sulten på kvelden og absolutt MÅ ha noe å spise kan man alltids kjøpe en bolle eller ett brød :)

Lenke til kommentar
Da er det bare å legge seg :)

 

Det er jo ikke bra å spise så tung mat sent på kvelden  :roll:  Og om man er sulten på kvelden og absolutt MÅ ha noe å spise kan man alltids kjøpe en bolle eller ett brød  :)

5762650[/snapback]

 

Det er forsåvidt sant. Men i går var litt sånn... Jeg ville ha en burger fordi jeg hadde vært på fjellet å kjørt snowboard hele dagen. Så ble det litt for seint med ghost recon spillinga :p Hehe... Men i dag er det en ny dag :D Skal på butikken og kjøpe meg american burgers og smekke burgere selv i dag ^^

Lenke til kommentar
Da er det bare å legge seg :)

 

Det er jo ikke bra å spise så tung mat sent på kvelden  :roll:  Og om man er sulten på kvelden og absolutt MÅ ha noe å spise kan man alltids kjøpe en bolle eller ett brød  :)

5762650[/snapback]

 

Det er forsåvidt sant. Men i går var litt sånn... Jeg ville ha en burger fordi jeg hadde vært på fjellet å kjørt snowboard hele dagen. Så ble det litt for seint med ghost recon spillinga :p Hehe... Men i dag er det en ny dag :D Skal på butikken og kjøpe meg american burgers og smekke burgere selv i dag ^^

5762744[/snapback]

 

Men du lærte jo iallefall noe av det ? Tviler på at du går ned til Esso for å kjøpe burger etter klokken 23:00 igjen . Det ville jo vært selvpining :!:

Lenke til kommentar

Såpe 1: skal ligge i 10 minutter, for så å vaskes vekk

Såpe 2: skal ligge i 10 minutter, for så å vaskes vekk

Såpe 3: skal brukes til å vaske over igjen.

 

Så igjen har du mange forsjekllige såper som skal brukes i ovner, varmeskap, gulv osv.

 

IK-mat er mye regler!

5761938[/snapback]

IK-mat er sinnsykt mye regler. Går Hotell og Næringsmiddelfag på skolen nå.

 

Har en vennine som jobber på Esso, og hun fortalte at de bare bruker å sprute på noe sinnsykt sterk guffe og lar det ligge en stund, også skyller hun det vekk, også lar det lufte over natten.

5762203[/snapback]

 

Har også gått H&N samt kokk.... Et tips til deg...les som søren om IK-Mat. Du får mye spørsmål rundt dette på eksamen + når du skal søke jobb.

Lenke til kommentar
Men du lærte jo iallefall noe av det ? Tviler på at du går ned til Esso for å kjøpe burger etter klokken 23:00 igjen . Det ville jo vært selvpining  :!:

5762752[/snapback]

 

Det som irriterte meg var jo at jeg var mørbanka etter fjellet (off-pist har en tendens til å banke deg). Og så var jeg skikkelig sugen på en burger.

 

Men har jo definitivt lært noe. Neste gang går jeg på Hydro Texaco ^^

Lenke til kommentar
Esso burger'n er så jævla digg!

5762806[/snapback]

 

Er så enig.

Essoburger med salat ost og dressing+pomfri og villa brus :love:

Har spist så vanvittig mye av den i det siste, at de snart begynner og lage burger menyen med en gang de ser jeg kommer inn døra :p

5762928[/snapback]

 

Såpass ille er det vel ikke her. Nå har jeg kjøpt meg Big One american burgers :D Skal snekre skikkelig god burger her nå (og toaste brødet *elsker det*). :w00t:

Lenke til kommentar
Esso burger'n er så jævla digg!

5762806[/snapback]

 

Er så enig.

Essoburger med salat ost og dressing+pomfri og villa brus :love:

Har spist så vanvittig mye av den i det siste, at de snart begynner og lage burger menyen med en gang de ser jeg kommer inn døra :p

5762928[/snapback]

 

Såpass ille er det vel ikke her. Nå har jeg kjøpt meg Big One american burgers :D Skal snekre skikkelig god burger her nå (og toaste brødet *elsker det*). :w00t:

5763116[/snapback]

 

:realmad: Nå frister du meg såppas mye at jeg nesten får lyst til å avvike totalt fra dietten min og lage en slik en hver til meg og typen :cry:

 

Hørtes utrolig godt ut!

Lenke til kommentar
Det er jo også slik i matbutikker der du kan få kjøpt baguetter som de smører til deg. Der stenger de også salget en time før stengetid.

 

Linn Christin: Du er sterk, du kan stå imot fristelsen.  ;)

5763153[/snapback]

 

Takk AnAnAs, jeg håper det. Hadde egnetlig tenkt å lage grønnsaksuppe med (Gilde) kjøttboller i :!:

 

Men Hamburger hørtes utrolig godt ut :cry:

 

Får håpe typen ikke ser dette, for da klarer han helt sikkert å trille meg rundt fingeren :love:

Lenke til kommentar
Det gjør de ikke her! :( De kaster pølsene! :O

5761235[/snapback]

 

Helvetes kapitalister. Kaster pølsene slik at du skal bli nødt til å kjøpe en ny istedet for at de bare kan gi den gamle til deg. Tenk hvor mye pølse som blir kastet. Er det rart folk sulter i verden?

5762390[/snapback]

 

Såfremt du ikke er en av de som sulter her i verden, så tviler jeg på at den pølsa hadde gjort noen nytte for seg f.eks i Afrika :!:

 

Om de gir bort gratis mat en halvtime før stengetid hver kveld vil det dukke opp folk for å få gratis pølse, som ellers kanskje ville kommet tidligere og betalt for den. Slikt taper man penger på :D

5762431[/snapback]

 

Jaja. Klart. Men er ikke så kult å kaste masse mat :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...