Gå til innhold

Hvilket 7900 GT


IBalic

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke testa 7900gt pov, så jeg kan ikke uttale meg der. Men ukenstilbud på netshop er så fristende... Lurte på ikke jeg skal bytte ut mine 7800gt mot 7900gt. Vet ikke om jeg tjener så mye på det. x1900xt sapphire til 3895 frister også... Alt frister i verden her azz... Ikke bra

Lenke til kommentar

Jaja, Club3d 7900gt kortet mitt lot seg klokke nøyaktig 100mhz over stock, dvs. 550mhz på kjerna. Minnet kunne bare overklokkes littegrann før det ble ustabilt. Slett ikke værst uansett, til den prisen. Og dette er jo på stock volt.

Lenke til kommentar
Har noen 7900GT kort VIVO? :p

5758103[/snapback]

 

Nei, det er ingen av 7900 kortene som har VIVO,

lurer egentlig på hvorfor nVidia har gjort dette :thumbdown:

5758258[/snapback]

 

 

Tror XFX har nå lansert noen kort som har VIVO på seg.

 

 

XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB

XFX GeForce 7900GT 550M Xtreme 256MB

 

 

XFX GeForce 7900GT 550M Xtreme 256MB ViVo

Endret av flabben2k
Lenke til kommentar

fornøyd med mitt gainward 7900Gt kort jeg. Rett ut av boksen klokket jeg det til 550 core og 1780 på minne (slideren på minne klokkinga gikk ikke høyere) har bestillt ny kjøler til det og håper å presse det enda litt til. men det fungerer i hverfall over all forventning på disse hastighetene og har enda ikke opplevd at maskinen har krasja..

Meget fornøyd med mitt valg av GAINWARD.

Lenke til kommentar

Fikk dette for noen dager siden: EVGA 7900 GT CO SUPERCLOCK.

 

(https://prisguiden.no/product.php?product_id=43322

 

Har en kamerat som har et XFX kort xxx utgave på 560 core. Han har hatt store problemer med at det overklokket fra fabrikkens side har klart å holde seg stabilt. Dette har jeg lest på en del utenlanske forum at mange har hatt, og der anbefaler de Evga framfor Xfx.

Nå har jeg klokket mitt til 640 core og 1710 på minnet, uten antydning til artifacts eller problemer, og det på standard kjøler.

Dessuten har du livstidsgaranti på dette kortet selv om du klokker, og kan innen 3 måneder bytte kortet til et annet Evga kort med eventuelt mellomlegg. (gjelder kun noen av kortene, dette inkl.) Dette tilbudet gir ingen andre produsenter.

 

Anbefales på det varmeste:)

Endret av Yidaki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...