Gå til innhold

2pac's Død er litt mystisk


Sleep4Life

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Har jo sett bilder av han fra likhuset med trynet blåst av, så han er nok død ja... søk på 2pac på ogrish elns, tror det var der jeg så det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Det meste på ogrish er ekte i motsetning til rotten.com og lignende. Ogrish redaksjonen legger ikke ut video\bilder som ikke er bevist ekte.

Lenke til kommentar
Headclaver: Skarve hip-hop-artist? Han var jo en av verdens mest kjente rappere da :himle:

5762137[/snapback]

 

Før eller etter hans "død"?

5789038[/snapback]

Jeg var ca. 6 år da han døde, så jeg vet ikke hvordan hans popularitet var på dette tidspunktet, men han hadde jo utrolig bra musikk på den tiden (han lagde vel ikke mye nytt etter hans død). Hans død ga han vel en liten credboost, men jeg tviler på at det var boost nok til å gjøre han så kjent som han var idag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

greit nok at det er lett og manipulere et ilde med dagens teknologi, men bildet ble ikke tatt når dagens teknologi fantes... bildet er jo definitivt ekte, har jo blitt brukt i aviser osv...

Lenke til kommentar
greit nok at det er lett og manipulere et ilde med dagens teknologi, men bildet ble ikke tatt når dagens teknologi fantes... bildet er jo definitivt ekte, har jo blitt brukt i aviser osv...

5793125[/snapback]

 

hehe ok, samma for meg... men det fantes bra nok teknologi til å manipulere bilder på den tiden det bildet ble tatt :) ... men som sagt, jeg bryr meg ikke så veldig, han er jo død :)

Lenke til kommentar
greit nok at det er lett og manipulere et ilde med dagens teknologi, men bildet ble ikke tatt når dagens teknologi fantes... bildet er jo definitivt ekte, har jo blitt brukt i aviser osv...

5793125[/snapback]

 

hehe ok, samma for meg... men det fantes bra nok teknologi til å manipulere bilder på den tiden det bildet ble tatt :) ... men som sagt, jeg bryr meg ikke så veldig, han er jo død :)

5793181[/snapback]

Tenker bare å si det samme som deg, men utdype litt....

 

God nok teknologi til å digitalt manipulere bilder har eksistert siden i alle fall midten av 80-tallet. Dessuten trenger man ikke å gjøre det digitalt. Det har tidligere vært laget noen helt fantastiske forfalskninger med både collage, maleri, og dobbelfremkalling. Bildet av Tupac er av såpass dårlig kvalitet at det hadde vært så godt som umulig å se hvis det hadde vært en god forfalskning.

 

Tror ikke det er en forfalskning da.

 

For alle vet jo at Yoko Ono drepte Tupac.

Lenke til kommentar
Who cares sier jeg og ,  liker ikke rap,  og har aldri likt 2 pick pack!  Mange sier at jesus lever å, å julenissen finns!

5757113[/snapback]

 

Hvorfor skriver du innlegg da? Det er fordi du ikke har sansen for hip-hop, som om rock er så mye bedre.

 

On-topic: Tja, hvis han lever hadde han blitt sett av media med en gang vil jeg tro. Hadde nok vært vanskelig for han og skjule seg siden '97, til nå. Så, han er nok død. Det som sies er bare spekulasjoner og ingenting er bevist om han lever den dag i dag :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...