Gå til innhold

komplett, tregere enn andre nettbutikker ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også opplevd varierende leveringstid. Virker som de er raske til å kjøre odreren ut i en S-T-O-R container som så etter en stund sendes til Post, hvor din vare registeres etterhvert og sendes.

 

Men i det siste har jeg ikke hatt dette problemet. Kjøper fra andre ;-)

Lenke til kommentar

Jeg tror det muligens kommer litt ann på hvilken type frakt du velger.. nå jeg bestiller med posten "hjem på dør" så er den som regel på vei neste dag.. mens om jeg velger servicepakke så tar det litt lengere tid før den er på vei.. bare en teori..

 

Hvilken type frakt har dere valgt, se om det er noe i den teorien..

Lenke til kommentar
jeg snakker mer om hvor lang tid det tar før varene blir sendt ut fra komplett, hos f.eks netshop er jeg vandt med at varene sendes samme dag som jeg bestiller når jeg bestiller tidlig på morgenen.

5752203[/snapback]

 

Ok.. la meg reformulere så alle forstår det jeg skrev. Det virker som om Komplett prioritere de som betaler mer for frakten før de som er kjipe og betaler mindre for frakten. Si at 2 stk bestille samme varen.. samtidig.. den ene velger posten hjem på dør, den andre velger servicepakke. Det kan da virke som om komplett velger å først pakke ned pakken til den som valgte "hjem på dør".. så se om det er noen andre "hjem på dør" ordre.. så når det ikke er flere "hjem på dør" ordre så begynner de å pakke Servicepakke ordrene..

 

Litt sånn btw.. sist gang jeg bestilte noe fra komplett.. så bestilte jeg det på en søndag kl 10.. innen kl 15 på søndagen var det pakket.. og jeg hadde pakken på tirsdagen. :thumbup:

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar
jeg snakker mer om hvor lang tid det tar før varene blir sendt ut fra komplett, hos f.eks netshop er jeg vandt med at varene sendes samme dag som jeg bestiller når jeg bestiller tidlig på morgenen.

5752203[/snapback]

 

Jeg har også litt mer varierende erfaringer angående dette med komplett, avogtil sender de samme dag, andre ganger en dag etterpå. Endel andre sender alltid(?) samme dag.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tenk nå heller på kundebasen til Komplett, de betjener mange flere kunder enn f.eks Netshop. Tenk på hvor mange som bestiller servicepakker i løpet av en dag! Tenk på generell ordremengde som kommer inn!

 

Hadde Komplett vært like liten som Netshop og andre konkurrenter, hadde nok alle pakker vært ute samme dag - men realiteten er ikke det...

 

Nei, stå på Komplett :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenk nå heller på kundebasen til Komplett, de betjener mange flere kunder enn f.eks Netshop. Tenk på hvor mange som bestiller servicepakker i løpet av en dag! Tenk på generell ordremengde som kommer inn!

 

Hadde Komplett vært like liten som Netshop og andre konkurrenter, hadde nok alle pakker vært ute samme dag - men realiteten er ikke det...

 

Nei, stå på Komplett  :thumbup:

5752310[/snapback]

 

Er det lettere med en liten kundebase? Man kan jo ansette flere folk? Nå kan ikke jeg så mye om logistikk, men er litt nysgjerrig.

 

AtW

Lenke til kommentar

hvis komplett har problemer med å sende ut varene samme dag pga de har for mange ordrer så er det vel ikke verre enn at de ansetter flere ? det er jo synd hvis komplett skal tilby dårligere service enn f.eks netshop. for min del er det viktig at varene blir sendt samme dag (selvfølgelig så lenge ordren blir mottatt tidlig nok), så hvis komplett ikke kan tilby det så fører jo det til at jeg velger noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...