Gå til innhold

Valg av BG (eks: AB)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at hvis du velger first aviliable blir du med når et nytt game lages ( eller det blir ledig plass i et av de eksisterende). Velger du et spesifikt game kommer du med i det når/hvis det blir ledig ;).

Skrevet

Det er ingen som tvinger deg i å skrive et svar som bare syter og ikke svarer på det som blir spurt om.

Men ja, du kan bli med i en BG som et raid, så lenge raidet ikke er større enn limiten til BGen (10 for WSG, 15 for AB). Det er faktisk slik de mer organiserte gjør det, ferdig raid med grupper som har spesifike jobber (gruppe 1 til Mine osv).

Øystein

Skrevet
er det ikke mulig og spørre om sånne korte n ting ingame isteden for i milion poster med en linje? eventuelt lese patch notes instruksjonsbok el?

5746818[/snapback]

Så han skal altså IKKE bruke forumet å spør spørsmål til spillet på, men gå inn i spillet... :roll:

hahaha... :!:

Og forumet er her for`??

Skrevet
er det ikke mulig og spørre om sånne korte n ting ingame isteden for i milion poster med en linje? eventuelt lese patch notes instruksjonsbok el?

5746818[/snapback]

Så han skal altså IKKE bruke forumet å spør spørsmål til spillet på, men gå inn i spillet... :roll:

hahaha... :!:

Og forumet er her for`??

5747399[/snapback]

nettop.

er vel mye bedre og bare spørre i general eller whatever random en at vi får en hel side poster som inneholder 1 linje. mener nå jeg

Skrevet

Velger du join first one available, kommer du inn på dne første det er plass på. Velger du for eksempel Arathi Basin 1, kommer du bare inn på den spesifikerte når det er ledig plass på den.

Skrevet

Trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt, og jeg ser ingen grunn til å la tråden leve lenger, spesielt når enkelte ikke klarer å la vær å krangle og syte om helt unødvendige ting.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...