Gå til innhold

CO-OP på GRAW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nettop spilt en slik kamp hjemme med en kompis.

Dette var slettes ikke bra!

Det er faktisk sånn at jeg synes co-op funksjonen var en stooor skuffelse.

Grunnen til at jeg er så skuffet er at det er ikke samme smarte systemete som når du spiller single.

Ble faktisk dårlig.

Nå spilte vi bare to stykker å da så kansje det var hele greia

Lenke til kommentar

COOP er søren meg noe av det beste med hele spillet :) Hvordan det er å sitte to stykker og se på en og samme skjerm i split screen veit jeg ikke, men har erfart med andre spill at den modusen ikke er det helt store. Og hvis dere har to boxer og to tv'er så blir det likevel kanskje litt begrenset. Har spilt noen oppdrag via live og har vært 4 stk + og det er moro når alle samarbeider.

 

Hver sin smak! :) ¨

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Jeg har kost meg med singleplayern til GRAW og Fight Night 3 i hele dag så jeg har ikke fått nok tid til å prøve co-op enda. Det høres ihvertfall virkelig kult ut etter sånn Dr. Peedee har beskrevet det på et annet topic.

 

Har ingen norske venner som spiller GRAW enda, så legg meg gjerne til hvis dere vil. Gamertag: Legend Mutlu

Lenke til kommentar
Anngående mulitplayer osv.. at kan man bare være i first person view da? var nemlig det eneste jeg fikk til, liker egentlig ikke first person view her i GR:AW pågrunn av at alt du ser er et crosshair, ikke noe våpen eller lignende, blir litt for kjedelig :p

5744321[/snapback]

 

 

Hvis man spiller flere på samme 360, er det kun første person.

Men det gjelder seff ikke når man sitter alene på sin 360 og spiller på Live. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...