Gå til innhold

Problemer med installasjon av Rome-Total war


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt RTW siden det kom ut, og har aldri hatt noen problemer verken under spiling eller installasjon. Da jeg ble lei av spille det avinstallerte jeg spillet, for en liten stund siden kjøpte jeg i tillegg ekspansasjonen til spillet, da jeg da skulle installere det spillet på nytt ble det plutselig bare tull. Under installasjonen får jeg opp denne beskjeden:

 

Error 1305.error reading file from C:\Program files\Activison\Rome-total war\data terrain\aeriel_map\ground types\artic.tga verify that the files exists and that you can access it.

 

Noen som har peiling på hvordan jeg kan løse dette problemet? Nå har jeg brukt masse penger på et spill jeg ikke får brukt, det er litt kjedlig da! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Denne posten skulle vært postet i Total War -forumet under spillkategorier.

2. Vet ikke hvorvidt det hjelper, men dette er hvertfall noe jeg prøvde når jeg en gang hadde noen problemer med noen filer den ikke fant eller noe slikt under installasjonen. Installer på nytt, om samme problem oppstår igjen, tar du ut CD'n (IKKE avbryt installasjonen) og ta deretter CDen inn igjen. Dermed trykker du på "ok" i det vinduet som dukker opp om at du har tatt ut CD'n, så vil CD'n begynne å jobbe skikkelig igjen og den vil finne filen. Dette fungerte i alle fall for meg :)

Lenke til kommentar

1. Var usikker på om jeg skulle poste den her, eller under Total-war seksjonen, men kom frem til at det egentlig ikke hadde så mye med Rome som spill å gjøre, mer et spørsmål jeg ville ha svar på i forbindelse med installasjon av spill.

2. Prøvde det du sier flere ganger før jeg postet her, men det gikk ikke. Kan prøve enda en tur for sikkerthets skyld.

Endret av ptta
Lenke til kommentar
Jeg har hatt RTW siden det kom ut, og har aldri hatt noen problemer verken under spiling eller installasjon. Da jeg ble lei av spille det avinstallerte jeg spillet, for en liten stund siden kjøpte jeg i tillegg ekspansasjonen til spillet, da jeg da skulle installere det spillet på nytt ble det plutselig bare tull. Under installasjonen får jeg opp denne beskjeden:

 

Error 1305.error reading file from C:\Program files\Activison\Rome-total war\data terrain\aeriel_map\ground types\artic.tga verify that the files exists and that you can access it.

 

Noen som har peiling på hvordan jeg kan løse dette problemet? Nå har jeg brukt masse penger på et spill jeg ikke får brukt, det er litt kjedlig da! :cry:

5740815[/snapback]

 

 

 

Hei,

 

her står det hva du må gjøre

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...