Gå til innhold

Gjennomsnittsalder her på HW?

Nuffern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva alderen er på de som bruker forumet her på hw. Virker som om det er en del fjortiser her, men samtidig får jeg inntrykket av at det er mange eldre her også. Selv er jeg 21..

Sorry, om dette spørsmålet er stilt tusen ganger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmms.. 98% er menn (gutter)

Det har blitt sagt at hw.no har 200.000 treff i måneden. Dette er selvsagt ikke 200.000 individuelle brukere, men likevel :=)

Det vil jo si at over 4000 treff er av jenter, la oss si at ihvertfall det er 300 jenter her da.. (100 treff hver pr måned)

300 jenter? HVOR? :smile:

Skrevet

Quote:

Det har blitt sagt at hw.no har 200.000 treff i måneden. Dette er selvsagt ikke 200.000 individuelle brukere, men likevel :=)

Hei aurstad!

Leste du det nederste på din linken borre gav oss? Tydeligvis ikke, for der stod det at http://www.hw.no har omtrent 6,5 millioner treff i måneden og omtrent 200000 unike brukere.

Skrevet

woa missa den :smile:

jaja, da bør man vel gange "teorien" min med 10 da. 4000 jenter er vel mer passende da

<C:>Dos

<C:>Dosrun

<C:>Run Dos Run !!

------------------

How far can too far go?

[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-09-28 14:53 ]

Skrevet

Tja, er vel bare de mest trofaste leserne som skriver på forumet? (de som har under 10-20 meldinger faller litt utenfor her) Det er vel ~5 aktive jenter på forumet, og sikkert en hel del som ikke er aktive. Uansett, hw.no forumet er feil sted å leite etter jenter, selv om det ikke akkurat hadde gjort noe med en ørliten økning i andel av jenter..

Skrevet

fondus: har du sett på forsida til overklokking.no i det siste?

occasion: Velkommen skal du være! En ting er at det er en manns-dominert side & forum, men andelen jenter som er her er tragisk liten, vi får ta vare på de få som er her som best vi kan!

Skrevet

thomasr: hehe, det er flott å høre. jente og har nå kommet i den alder av 15.. Velvel. per i dag sitter jeg med dual på mitt klaustrofobiske lille rom.. *urgh*

mvh. ;)

Skrevet

Quote:

Den 2002-09-28 19:17, skrev fondus:

jeg har inntrykk av at jenter ikke er geeker. jeg har enda ikke sett en jente i RL som er interessert i pc.

Hvordan kan du være så sikker på det? Tror du de har merkelapp i panna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...