Gå til innhold

Hvordan fikse SE k750 kamera manuelt?


Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei, for noen måneder siden sluttet kameraet mitt å virke, når jeg åpnet linsedekselet hoppet det bare tilbake til hovedskjermen. Jeg leverte til service, og der ble den i en uke før jeg fikk den tilbake. Etter dette virket kameraet helt fint i en uke, da d sluttet å virke igjen og jeg sendte det til service på nytt. Denne gangern tok det også en uke før jeg fikk den tilbake, og også en uke før hele greia var ødelagt på ny.. Da gadd jeg ikke levere den inn, fordi jeg brukte telefonen ganske mye og klarte meg ikke uten den i ein uke:P Uansett, nå er jeg lei av å ikke ha kamera og jeg vil ikke levere den inn siden det tar så lang ti, så jeg lurer på om noen vet om en guide lns. som beskriver hvordan jeg kan fikse dette manuelt, slike jeg har fårsått er det en fluxkabel som har mistet kontakt...?

 

Takk!

 

(ja jeg har søkt, men jeg er elendig til det så jeg fant ingen ting, om det i det heletatt var noe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg lei, for noen måneder siden sluttet kameraet mitt å virke, når jeg åpnet linsedekselet hoppet det bare tilbake til hovedskjermen. Jeg leverte til service, og der ble den i en uke før jeg fikk den tilbake. Etter dette virket kameraet helt fint i en uke, da d sluttet å virke igjen og jeg sendte det til service på nytt. Denne gangern tok det også en uke før jeg fikk den tilbake, og også en uke før hele greia var ødelagt på ny.. Da gadd jeg ikke levere den inn, fordi jeg brukte telefonen ganske mye og klarte meg ikke uten den i ein uke:P Uansett, nå er jeg lei av å ikke ha kamera og jeg vil ikke levere den inn siden det tar så lang ti, så jeg lurer på om noen vet om en guide lns. som beskriver hvordan jeg kan fikse dette manuelt, slike jeg har fårsått er det en fluxkabel som har mistet kontakt...?

 

Takk!

 

(ja jeg har søkt, men jeg er elendig til det så jeg fant ingen ting, om det i det heletatt var noe)

5737033[/snapback]

 

Kaster med meg på denne for det lurer jeg også på!! :w00t:

 

Skrev et tilsvarende innlegg i helgen men ingen har svart meg heller, jeg som trodde det var masse proffer på forumet her.

Håper vi får svar for er veldig kjekt å et fungerende kamera, nå har jeg uansett skrudd opp tlf så ingen garanti lenger på min.

 

.rolf.

Lenke til kommentar
Er det 3. ganger samme feilen oppsto?

 

Da har du nemlig krav om å få tilbake pengene.

5746760[/snapback]

 

Søren det skulle jeg visst før..:p

Kjøpte mobilen i sommer, men jeg var så lei av å levere inn at jeg ikke har giddet..

Så det toget har nok desverre kjørt :/

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar
Dersom den er 3 ganger på service i løpet av 1 år fra du kjøpte den for samme årsak, har du krav på ny. Har selv gjort dette med en Nokia som ikke funket som den skulle.

5748708[/snapback]

 

Joda men det hjelper fint lite når vi sjøl har plukka på og skrudd opp tlf :blush: Nada mer garanti på oss. Sånn erre når frustrasjonen og irritasjonen tar overhånd.

 

Er så sikker på at det er en smarting her inne på forumet som vet hvordan man fikser den kabelen/brytern. I det minste kan si hvordan den ser ut og hvor den sitter.

 

Vet at om jeg går på service senteret med min mobil nå må jeg sikkert betale dem 500 kr + moms for å fixe tlf min og da kjøper jeg heller en ny :p

 

Venter på den ny W850 - men skulle gjerne hatt kamera mitt til å funke frem til den W850 ligger i butikken ...

 

Mvh

Rolf

Lenke til kommentar

Seriøst folkens? :D

 

Det er da så mange tekniske tarzan'er her inne som både bytter deksel og har oppgradert sin K750 til W800 etc, så noe må vel sitte på svar på dette?

 

Hvorfor ikke hjelpe et par stakkars sjeler i nød, er sikkert flere enn oss to som sitter å lurer på det samme.

 

Mvh

Rolf

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Dersom den er 3 ganger på service i løpet av 1 år fra du kjøpte den for samme årsak, har du krav på ny. Har selv gjort dette med en Nokia som ikke funket som den skulle.

5748708[/snapback]

 

kremt: garanti er som regel et år, og reklamasjon er foreløpig 2 eller 5 år.

 

Jeg lurer på d samme.. Kameraet fungerte plutselig ikke lenger en dag her.. Hopper bare tilbake til hovedmeny uansett hva jeg prøver på! Og garanti-tida har gått ut..  :cry:

Hjelp?

6514110[/snapback]

 

da leverer du den på reklamasjon, er ikke noe verre enn det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...