Gå til innhold

Is it a bike, or a computer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SINSYKT rå pc....

den skulle jeg gjerna ha stående i graragen/under skrivebordet :dribble:  :dribble:

5737551[/snapback]

 

i garagen?..vitsen tror du ikke får kjørt så mye :p

5738268[/snapback]

hvis du legger inn en liten elektrisk motor, plexiglass....fester på en frontgaffel, styre og hjuls så kan du kjøre den til LAN :w00t:

5738574[/snapback]

 

 

Smart det :p

Lenke til kommentar

Det der så egentlig bare dumt ut.. Om det var en kryssning mellom en PC og en harley e.l. han hadde tenkt på så har han failet. Det beste hadde vært å bygd en fullsize, ordentlig chopper og montert HW slik som nå. Det blir så dumt når så mye mangler på "sykkelen"!

HWen er jo siklebar, helt enig, men her er det sikkert en gooode lønninger og kanskje er det spons inn i bildet her også..

Flott lakkering, men han kunne ha gjort MYE mer ut av selveste moddinga.. Han kunne f.eks. begynt med å stealthe slot-in CD-ROMene, noe som forøvrig er griseenkelt, men han sparte på kreftene ser jeg.. =/

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
*snip*

5756304[/snapback]

Det er din mening. Jeg og mange andre synes den er helt genial. At de ikke har "stealthet" de optiske drevene synes jeg er helt passende, siden de tydeligvis har gått for en litt mer naken chopper-look. De kunne jo ha bygget plexi rundt hk også, uten at det hadde sett det spor fetere ut av den grunn...

Lenke til kommentar
Isbilen: Plexi rundt HK er noe helt annet. Uansett fant jeg ikke helt ut av hva det så ut som. Det eneste som for min del knytter det til en motorsykkelen er tanken, men det selvfølgelig bare min mening.

5757669[/snapback]

LIttegrann enig der, omtrent bare tanken.. Ramma og sånn er altfor frikanta, men det er et mesterverk for det da :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Isbilen: Plexi rundt HK er noe helt annet. Uansett fant jeg ikke helt ut av hva det så ut som. Det eneste som for min del knytter det til en motorsykkelen er tanken, men det selvfølgelig bare min mening.

5757669[/snapback]

LIttegrann enig der, omtrent bare tanken.. Ramma og sånn er altfor frikanta, men det er et mesterverk for det da :)

5757700[/snapback]

tror ikke det var meninga å lage en sykkel heller, da hadde bare kjøpt en,

poenget er å bruke en del av en motorsykkelramme som ramme på pcen og bruke en flammelakkert tank. synes de traff blink så det holder. hvorfor må det være motor og hjul på en pc?!

Lenke til kommentar
Isbilen: Plexi rundt HK er noe helt annet. Uansett fant jeg ikke helt ut av hva det så ut som. Det eneste som for min del knytter det til en motorsykkelen er tanken, men det selvfølgelig bare min mening.

5757669[/snapback]

LIttegrann enig der, omtrent bare tanken.. Ramma og sånn er altfor frikanta, men det er et mesterverk for det da :)

5757700[/snapback]

tror ikke det var meninga å lage en sykkel heller, da hadde bare kjøpt en,

poenget er å bruke en del av en motorsykkelramme som ramme på pcen og bruke en flammelakkert tank. synes de traff blink så det holder. hvorfor må det være motor og hjul på en pc?!

5823124[/snapback]

Just for phun :fun: Hadde jo vært gøy å kjøre rundt med pc'n sin inne på LANet da^^ TG!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...