Hansforum Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Photoshop CS: Hvordan klippe til Layers sånn at de ikke er firkantede, men den formen du vil.
roac Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Photoshop CS: Hvordan klippe til Layers sånn at de ikke er firkantede, men den formen du vil. 5729446[/snapback] Nå beveger jeg meg ut på tynn is her, men jeg mener at du ikke kan gjøre noe som helst med størrelse og fasong på et Layer... De er, vel, nettopp et lag. Det du dog kan gjøre er å lage et bilde, og bruke det som et slags filter som sier i hvilken grad du skal se deler av et lag, og på en slik måte kan du få filteret til bare å ha effekt enkelte steder. Det tas forbehold om evt feil og mangler, jeg er langt i fra noen PhotoShop ekspert
Ozwald Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Et layer eg bare et lag, du kan se på det som et transperentark oppå et vanlig ark, det er heilt gjennomsiktig, men du kan tegne det du vil på det.
kvase Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 XG-design.net er en side for deg som ønsker å lære mer om Adobe Photoshop. Selv om det hovedsaklig handler om Photoshop har de også kategorier med temaer som Webdesign, spill og mer generell prat. I Photoshop-tutorialene kan du lære deg tips og triks ved å følge de enkle instruksjonene. http://xg-design.net/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå