The Norwegian Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Vær hilset! Jeg hørte en gang om et program som gjør at du tar screenshot med en speiell knapp elns også lagres bildene du har tatt i en spesiell mappe (ikke noe paint eller PS her nei...) Er det noen som vet om hvor jeg får tak i dette?
vstr Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 fraps kan brukes til dette, men det er vel bare til spill.
Zeph Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Fraps, Easy Screenshot, PrntScrn...alternativene er mange, men det er eitt eg synest er enkelt og greit, skal sjå om eg finn navnet.
Kadmium Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Fraps er i utgangspunktet for spill, men det funker helt greit til vanlig bruk.
Zeph Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Howie's Quick Screen Capture! Dette programmet er rett fram, ingen avanserte og unyttige funksjonar. Du velger om du skal ta bilde av heile skjermen eller den aktive ruta, kor fila skal legge seg, filformat, filnavn og kva knapp som skal benyttast. Programmet er så enkelt at sjølv din bestefar kan bruke det. Einaste som er litt dumt er at det ikkje legg seg i systray.
The Norwegian Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Howie's Quick Screen Capture! Dette programmet er rett fram, ingen avanserte og unyttige funksjonar. Du velger om du skal ta bilde av heile skjermen eller den aktive ruta, kor fila skal legge seg, filformat, filnavn og kva knapp som skal benyttast. Programmet er så enkelt at sjølv din bestefar kan bruke det. Einaste som er litt dumt er at det ikkje legg seg i systray. 5727839[/snapback] MIn bestefar kan ikke starte pc'n engang men takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå