neoman Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 hvilke klasser er det gjenomgånde mest og minst av kan noen rangere i rekkefølge. er interessant og vite.. skjønner det varierer fra server til server. men sånn allround?
neoman Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 takk takk.. men kan noen gi meg hele lista sånn de selv tror den er det avhenger liksom litt av hva jeg skal vere ?
Same- Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 1. Hunter 2. Warrior 3. Rogue Kilde: http://www.warcraftrealms.com/census.php
Bad_Byte Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 takk takk.. men kan noen gi meg hele lista sånn de selv tror den er det avhenger liksom litt av hva jeg skal vere ? 5727598[/snapback] Let deg fram til "din" server på denne siden så ser du selv hvor mange som spiller hva (klasser, raser, etc ....) . Men "hoved" regelen er at det er aldri nokk prester online når raidet/teamet trenger en
Sigga Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Mages kommer vel ganske høyt opp på lista og? Eller, de var vel mer populære før
neoman Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 tusen takk alle sammen dette var svært nyttig .
different Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Har blitt veldig mange Warriors i det siste. Rogue\Huntrr sammen med Warrior er vel på topppen.
Gjest Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 I Daaggerspine her lissom halvparten Undead Rogues. Den andre halvparten er Night Elf Rogues..
PoleCat Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Klassene vi har mest mangel av i raids (spes i BWL) er rogues og mages. Menmen, alt kan erstattes. Warlocks var sjeldne for noen måneder siden, men etter de ble buffa opp i skyene, virker det som "alle" rolla lock.
Daehli Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg liker ikke at det har blitt så mange warlocks. Jeg gamet warlock lenge før de ble buffet, og synes det er synd vi ikke er alene lengre. - Det var essensen av warlock,
Turboleif Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Syns alltid det har vært få warlocker, og det er det enda.. Men det har kommet litt flere ser det ut som.. Endret 9. mars 2006 av Turboleif
Bautastein Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Klassene vi har mest mangel av i raids (spes i BWL) er rogues og mages. Menmen, alt kan erstattes. Warlocks var sjeldne for noen måneder siden, men etter de ble buffa opp i skyene, virker det som "alle" rolla lock. 5728608[/snapback] Buffet opp i skyene er litt å ta i. Jeg gjorde mer damage før vi fikk nye deathcoil.
chokke Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 først i guildet mitt var jeg eneste lock til lvl 57 eller no, da kom det 2-3 og nå er det 10-20 . Vi/de holdt på med zg når jeg v ar 57...
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Flavor of the month, vet dere. Roguer var det mange av fra begynnelsen, så kom filmer som Pat og lignende, og vips.. tonnevis med warriors. Så kom tråder om "the complete guide to kill a warlock", og vips.. warlocker.
PoleCat Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Buffet opp i skyene er litt å ta i. Jeg gjorde mer damage før vi fikk nye deathcoil. Det kan så være, men det finnes ikke tvil om at lock er den sterkeste 1vs1 klassen i WoW atm.
Sau Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 vel på bloodfeather er det ivertfall slik: Alliance: 1. hunter 2. rogues (muligens mer warriors nå) 3. warriors 4. paladins Horde: 1. _UD_ rogues 2. shamans 3. hunters/warriors (etter min erfaring ivertfall )
Tbau5 Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Buffet opp i skyene er litt å ta i. Jeg gjorde mer damage før vi fikk nye deathcoil. Det kan så være, men det finnes ikke tvil om at lock er den sterkeste 1vs1 klassen i WoW atm. 5729461[/snapback] Druid speccet for PvP er ikke til å undervurdere heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå