Gå til innhold

Vannpipe - hvordan fungerer den?


Anbefalte innlegg

Som en særdeles erfaren shisha-entusiast kan jeg støtte opp om det som har blitt sagt om systemet tidligere. Hvis du liker det anbefaler jeg å investere i en større en. Jeg og en kompis har tre shishaer nå, og vi hadde hatt fem hvis ikke to hadde vandret videre til de evige jaktmarker. For å skryte, og å vise deg hvordan det SKAL se ut når du røyker, legger jeg ved et bilde.

post-20937-1141949329_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn bruker jeg pipa mi, kan hende det er feil, men det funker for meg ;

 

Tobakk og kull i brønnen, pakkes i aliminiumsfolie som du stikker hull i for lufting.

 

Kullet skal altså være rødglødende når du legger det oppå tobakken...også er det bare å trekke... åpne ventilen med gjevne mellomrom og blås ut den røyken som blir liggende igjen i bongen...

 

Hvis du har en liten brønn med no ''space-tobacco'' så kan du bare bruke lighter til å fyre for hvert trekk...

Lenke til kommentar
Vannpipe er digg ;)

Noen som vet hvor man kjøper det btw?

5733359[/snapback]

 

Du kan få kjøpt det en del steder i Oslo. Youngstorget er et sted å begynne, selvom man ikke finner det helt store utvalget der. Dog er bodene der et fint sted å handle funky tobakk-smaker. Ellers har man en liten butikk rett ved trikkestoppet som heter Hausmanns gate. Er rett rundt hjørnet fra den Narvesen-butikken som ligger der. Hvis man ikke vil gå dit heller, finnes det en butikk ved jernbanetorget som heter Shangri-La hvor de selger shishaer og tobakk. Vanskelig å unngå å legge merke til den, de har et stort rødt neon-skilt som blinker.

 

Min erfaring er dog at du kjøper de feteste shishaene i utlandet. Jeg fant en tøff en i London, og den på det bildet jeg postet ble kjøpt i Tyrkia. Der er det billig også.

 

For litt fun-facts om vannpiper, sjekk ut denne linken.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 år senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...