Gå til innhold

Efaringer ang LG P7200


Anbefalte innlegg

Jeg får denne tlf, den skulle kommet idag, men det gjorde den ikke :S får håpe den kommer imorgen vis ikke får jeg den ikke før på mandag, da det ikke er post på lørdag eller søndag, men samme det ^^

 

Noen her som har denne mobilen? noen som har noe å si om den? hvordan er den å skrive sms med? hvordan er menyene? hvordan funker kamera? osv ^^^kanskje en liten test eller noe?

 

//Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå kjøpt denne tlf, og fått den idag.. det første jeg la merke til att det ikke fulgte med noe minne kort? stemmer dette? burde det ikke følge med 1 minnekort?

5752295[/snapback]

 

 

Ikke noe standard minnekort med nei :no:

5755981[/snapback]

 

 

guuuud hva jeg faktisk ikke liker denne tlf altså, den skal bort.. jeg vil ikke ha den lenger altså, dessuten er batteriet dritt på den jo, vare rmaks en dag hos meg jo :S jævlig kjipt egentlig..

Lenke til kommentar

hrmf, desto mer jeg leter desto mer skuffet blir jeg over dagens utvalg av mobiler. lg p7200 er omtrent den eneste som ser til å oppfylle kravene mine til en mobil, i hvertfall på papiret (taletid får så være, dem kunne kansje laget ett større batteri for den som ønsket det).

 

underlig det at den ikke kom med minnekort for jeg har lest andre steder at den kom med det (dette var da i utlandet så det kan være at dem gjør forskjellige ting på forskjellige marked).

 

edit:

sjekket lg sine svenske sider og nope, ikke noe minnekort. men om jeg forstår siden rett så skulle det være ett utvidet batteri i pakken...

 

om da ikke lg har benyttet seg av det forbeholdet om at tilbehør kan endres uten forvarsel...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

På en måte er det litt positivt at det ikke følger med minnekort på f.eks 64 mb. Skal du bruke mobilen til musikkavspilling osv blir det minnekortet forkastet til fordel av et større.

Telefonen skulle i teorien bli billigere når den selges uten minnekort.

 

Det følger heller ikke med noe minnekort på f.eks Samsung D600

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei, beklager, har vert borte en stund! men skal nå fortelle litt om hva jeg mener om tlf!!

 

HELT ELENDIG!!

 

For det første, så er skjermen på den så slafsette osv, att jeg er liv redd for att den skal dette fra værandre snart,

 

Batteriet varer ikke EN dag engang.. iaf ikke til det jeg bruker tlf til, og jeg sender bare meldinger omtrent!

 

Tastene er drit harde å trøkke på! og den ene tasten har sluttet å fungere!

 

Kammera tar elendige bilder når man er inne! den såkalte blitsen hjelper ikke stort heller!

 

Når man skal se på bilder inne på tlf, må mann først åpne det, og så lukke det for å bytte bilde! det går ikke ann å bare bla videre!

 

Legger ved noen bilder som er tatt inne!

post-92433-1144171807_thumb.jpg

post-92433-1144171902_thumb.jpg

Lenke til kommentar

urk, forumet åt posten jeg skulle skrive...

 

batterilevetiden var jo kjent at ville være "dårlig", og teksting kan faktisk kreve sitt. men jeg mener å ha forstått lg-siden slik at det skal være ett ekstra batteri i pakken, var det spor av noe sånt der?

 

når du sier at skjermen er slaffsete, mener du at den ikke går skikkelig i lås når den blir snudd, eventuelt klappet sammen?

 

at tastene er harde er omtrent som forventet (også motorola razer har det problemet svjv), men at en tast har sluttet å reagere er bekymringsfullt.

 

men jeg undrer meg over dem bildene. var de tatt i ett mørkt lokale eller noe? de virker underlig mørke i forhold til andre innendørsbilder jeg har sett tatt med samme mobil. blits på mobil er ikke akkurat noe å hoppe i taket for uansett (det var snakk om at ett firma hadde utviklet en bedre en nå men men).

 

men det jeg virkelig undrer meg over er det du sier om at det ikke går an å bla i bildene. kan ikke huske å ha hørt det nevnt, men kansje jeg har glemt at jeg har lest om det. jeg får gjøre noen nærmere undersøkelser...

Lenke til kommentar
urk, forumet åt posten jeg skulle skrive...

 

batterilevetiden var jo kjent at ville være "dårlig", og teksting kan faktisk kreve sitt. men jeg mener å ha forstått lg-siden slik at det skal være ett ekstra batteri i pakken, var det spor av noe sånt der?

 

når du sier at skjermen er slaffsete, mener du at den ikke går skikkelig i lås når den blir snudd, eventuelt klappet sammen?

 

at tastene er harde er omtrent som forventet (også motorola razer har det problemet svjv), men at en tast har sluttet å reagere er bekymringsfullt.

 

men jeg undrer meg over dem bildene. var de tatt i ett mørkt lokale eller noe? de virker underlig mørke i forhold til andre innendørsbilder jeg har sett tatt med samme mobil. blits på mobil er ikke akkurat noe å hoppe i taket for uansett (det var snakk om at ett firma hadde utviklet en bedre en nå men men).

 

men det jeg virkelig undrer meg over er det du sier om at det ikke går an å bla i bildene. kan ikke huske å ha hørt det nevnt, men kansje jeg har glemt at jeg har lest om det. jeg får gjøre noen nærmere undersøkelser...

5868116[/snapback]

 

hmm, tar og svarer litt bedre ette¨på :p litt travelt nu, men bildet ble tatt i fjellhallen på tusenfryd, der var det ikke veldig mørkt nei..

Lenke til kommentar
da er jeg virkelig forundret, for mobileburn har de noen gode nattbilder (om en utendørs, i en by) tatt med samme mobil. faktisk så roser dem kameraet der...

5868303[/snapback]

 

hmm, ikke veit jeg, tok ett nytt bilde nå inne på mitt rom, hvor jeg har på full belysning og tv, pc osv.. og dette ble resultatet:

post-92433-1144201677_thumb.jpg

Lenke til kommentar
da er jeg virkelig forundret, for mobileburn har de noen gode nattbilder (om en utendørs, i en by) tatt med samme mobil. faktisk så roser dem kameraet der...

5868303[/snapback]

 

hmm, ikke veit jeg, tok ett nytt bilde nå inne på mitt rom, hvor jeg har på full belysning og tv, pc osv.. og dette ble resultatet:

5870198[/snapback]

 

 

Og her er forresten det beste bilde jeg har på min mobil med tanke på lys osv, da sitter hun rett under en lampe, og rett ved ett gigantisk vindu ^^ midt på dagen...

post-92433-1144201883_thumb.jpg

Lenke til kommentar

akkurat det at bakgrunnen drukner er ikke så rart siden en har det vinduet i bakgrunnen (motvirking av baklys er en av grunnene til at kamera har blits).

 

søt jente :p

 

jeg undrer meg virkelig hvorfor mobileburn mente kameraet var bra...

 

eller vent nå litt, saken har 3-4 moduser. under vanskelige lysforhold kan det vel være en tanke å bruke night eller lignende...

 

hmm, er en kommentar på gsmarena om at en bør justere instillingene for kameraet siden default er ganske mørkt. kan desverre ikke linke til den.

 

kunne tenkt meg å vite litt mer om hva du mener med at telefonen er slaffsete.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...