Gå til innhold

Ny stille PC til rundt 10 kilogryn


Anbefalte innlegg

OK, nå har eg sliti lenge nok med det gamle vraket. Har Prøvd å få den noko kjappare, men er lei av den nå. Så da blir det å sjå etter ein ny data.

 

Hovudkrava mine er, i prioritert rekkefølge:

-stabil

-"lydlaus"

-gode moglegheiter for å oppgradere i framtida

-god nok til bilde og film redigering (Adobe Photoshop/Premier)

-god nok for MS Vista

-god nok for dagens spel (treng ikkje max på alt, middels held lenge)

 

Eg skal bygge sjølv, men har ikkje så god peiling på kva deler som er bra og passar saman.

 

Dette er delene eg har satt opp til nå.

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=25763

 

Kabinett: Lian Li PC-6070A Scand

PSU: Hiper HPU-4B580 / NorthQ 4775 400W

Hovudkort: Asus A8N32-SLI Deluxe

CPU: AMD Athlon 64 3700+

CPU-kjøler: Scythe "Ninja" SCNJ-1000

Skjermkort: Asus GeForce 6600GT 256MB Silencer

Minne: 2 gigg (eit par 1 gigg brikker), ikkje spes dyrt

Lydkort: Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS

Harddisk: Hitachi Deskstar T7K250 250 GB S-ATA

Trådlaus nettverk: Linksys WMP54G / Linksys WRT54G

Tastatur: Logitech OEM Ultra X

Mus: Logitech MX518

DVD-brenner: Nec ND-4551

 

Det er godt mogleg eg dropper lydkortet sidan eg tross alt skal betale dette sjølv. Dersom det ikkje er noko som er betre, billigar OG penare er kabinettet bestemt. Eg treng ikkje skjerm sidan eg har ein heilt fin 17'' Eizo skjerm

 

Skal ikkje overklokke.

 

Er det noko eg har gløymt å nevne nå da tru?

Endret av Sevald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville vel kanskje hatt med ram hvis jeg var deg, vet komplett har tilbud på 2gb med Twinmos som egentlig burde holde hvis du ikke skal overklokke. Ellers ville jeg vel satset på det billigste X-fi kortet, putta inn et 7800 GT kort i stedet, bytta ut HK med Abit kn8-sli som jeg hvertfall er meget meget godt fornøyd med.

Lenke til kommentar

Litte for dyrt for min smak det kortet der ja, trur nok eg får halde med til det i prisklassa under. Det vil ta over ein tredjedel av budsjettet mitt, og det er noko i meste laget.

 

Korleis vil det funka å kjøpe eit "billigt" 7800 og så monter passiv kjøling sjølv? Er det mogleg utan stor innsikt?

Endret av Sevald
Lenke til kommentar
Jepp, har ikkje bestemt noko minne. Men skal ha 2 brikker på 1 gigg kvar.

 

efikkan, kvifor og kor mykje treng eg? Både for det eg har satt opp, og evt to skjermkort seinare og ein disk eller to til.

5724085[/snapback]

Du treng nok ei god strømforsyning på minst 450W, men jeg anbefaler 500W, så slipper du å bytte ut senere. Denne er veldig god: Hiper HPU-4B580 745 kr
Lenke til kommentar
Hva med MIST 500W? Den er meget stillegående! :)

5730152[/snapback]

Eller en NorthQ på 12 db;) (500w)

 

Og du bude ikke gå for 7800GT, gå heller for 7600GT, som koster ca 1800kr. Om den er stille er jeg ikke helt ikker på, men vifta kan sikkert fint byttes.

 

Dette er et kort med den beste pris/ytelsen, da den er splitter ny!

Lenke til kommentar
Det 7600GT kortet med passiv kjøling såg fint ut! Kanskje det blir det, dersom det kommer snart da.

 

Er det foresten nokon som veit kven som er best av Netshop og Komplett på service?

5731173[/snapback]

 

Komplett har ivhertfall ryktet på seg til å være fantastiske på service.

Lenke til kommentar
Korleis vil det funka å kjøpe eit "billigt" 7800 og så monter passiv kjøling sjølv? Er det mogleg utan stor innsikt?

5723878[/snapback]

 

Å bytte kjøling er enkelt - tar 5-10 minutter hvis du vet hvordan man bruker et stjerneskrujern. Den trenger ikke være passiv for å være lydløs. Jeg har et XFX 7800GT med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306460. På laveste hastighet kjøler den langt bedre enn orginalkjøleren, uten å lage den minste lyd!

Lenke til kommentar
Korleis vil det funka å kjøpe eit "billigt" 7800 og så monter passiv kjøling sjølv? Er det mogleg utan stor innsikt?

5723878[/snapback]

 

Å bytte kjøling er enkelt - tar 5-10 minutter hvis du vet hvordan man bruker et stjerneskrujern. Den trenger ikke være passiv for å være lydløs. Jeg har et XFX 7800GT med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306460. På laveste hastighet kjøler den langt bedre enn orginalkjøleren, uten å lage den minste lyd!

5739021[/snapback]

Samme greie har jeg, og den oser det kvalitet ut av.

Anbefaler egentlig ikke Passiv kjøling da det er utrolig mye bedre å ha en svært stillegående skjermkortkjøler. Dette gjør at kjølingen blir 2-3 ganger bedre, mens støyen er for lav til å høres uansett. (kun hvis dette er din eneste vifte i kabinettet)

 

Passiv kjøling er mer eller mindre "oppskryt" da en knusk stille viffte gjør en 10 ganger bedre jobb. Passiv krever også bedre kabinettkjøling, noe du ikke trenger mede zalman'en. Så alt i alt så går det opp i opp, bare at aktiv kjøling fører god OC egenskaper og lav temp.

:yes:

Lenke til kommentar

Ok, da får eg vurdere det da. Hadde eigentleg sett hjarta mitt på 7600 med passiv kjøling, men har vurdert den Zalman vifta og. Det eg tenker er at sidan alle vifter lager litt lyd, vil ein uannsett få meir støy for kvar vifte ein legg til. Og sidan eg ikkje har noko planar om å overklokke, hadde eg i utganspunktet tenkt at passiv skulle klare seg på GPU/CPU. Skal ha eit Lian-Li 6070 scand kabinett, som skal ha gode termiske eigentskapar, men det er sjølvsagt mogleg det ikkje vert kaldt nok.

 

Nokon som veit korleis det blir med to 7600GT Silent kort i forhold til to skjermkort med f.eks den Zalman vifta på Asus A8N32-SLI Deluxe saman med Ninja kjølern? Bli det plass? Skal ikkje ha to kort nå, men kan vere greitt å ha moglegheita seinare.

Lenke til kommentar

skal du handle så kjøper du sef 7900 , kjøp heller vifte utenom til disse kortene. vf900 rolig. kjøp vifter til alt, men skaff de som ikke lager lyd. så enkelt er det, selv om cpu ikke svir seg så blir det glovarmt, ninja scythe uten vifte? tilsett en vifte med adapter for halv spenning , uhørbart. eneste som bråker er småvifter, boxed vifter, eldre psuer, skjermkort vifter, da de er små og roterer for fort.

Lenke til kommentar

Takk for råda, men å starta som du gjer funker ikkje. Når nokon seier "skal du handle så kjøper du sef 7900", tenker eg berre at det er ein person som ikkje har eit nyansert synspunkt på ting. Kvifor i all verda er det "sef" at eg skal kjøpe 7900? Det er ein tusenlapp dyrare, så det er nok usikkert om eg kjøper det.

 

Når det kjem til ein god del av det andre, er eg noko meir med på det. Men med god lufting trur eg ikkje eg treng vifte, kanskje eg kjøper ei for å ha i bakhånd, men to vifter i kabinett pluss PSU bør klare seg. Eg skalikkje overklokke noko (heller andre vegen dersom eg skulle gått ein veg), så da bør det verkeleg klare seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...