Gå til innhold

OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skrevet (endret)

Mjau!

Hear the words I sing,

War's a horrid thing,

But still I sing, sing, sing,

Ding a ling a ling.

:blush:

Endret av Bruker-95147
Skrevet
Etter å ha blitt oppmerksom på en stor blemme, poster jeg min søknad her. I den rette organisasjonen:

Jeg ser på listen deres at dere ikke har en "Sjefstrubadur med pelletongfrekvensleser". Kanskje jeg kan få be ydmykt og ærbødigst om denne posten?

6070244[/snapback]

hmmm... syntes så fælt at jeg har sett akkurat den søknaden der et helt annet sted :p

Skrevet

Tenker jeg søker her også, jeg ser at dere ikke har en etterretnings tjeneste. Noe som er uhyre viktig i en krig. Dermed søker jeg om å få bli "Sjefs-Dobbelagent"

Skrevet (endret)

Og du tror på han?? :p

Dessuten tror jeg vi må gjøre litt om på medlemslisten, og dele ut nye titler til folk, og fjerne de som ikke er aktive her... ;)

Endret av tu30r6
Skrevet (endret)

da har du ikke lest godt nok... :p

jeg er etteretningssjef... :D

-lubricator - LKSEB (Liberal-konservativ spesialetterforskingsbyrå)
Endret av lubricator
Skrevet

Okey, men da tror jeg at jeg kanskje søker om en ledig stilling der jeg får tildelt viktig gradert informasjon, som ikke må lekkes under noen omstendigheter.

Skrevet (endret)

Tror jeg driter i Pro-Amerika. Det skjer jo ingen ting der uansett. Dessuten kom jeg til å tenke på at jeg er mere anti-bush, enn pro-bush.

Edit: Tror jeg går for noe som "Sjefs-liberator i liberaliserings bataljonen"

Endret av Dj_eLmO
Skrevet
Samme her. Søkte meg inn der for lenge siden (faktisk), men null respons... Fikk ikke utløp for min pyromani der heller....

6072915[/snapback]

Ragnarok - Hobbypyroman og Kommandør for hærens magiske bataljon

Grunnet pollensesongen er jeg ganske sløv og jeg ber derfor om at alle søknader om medlemsskap (og andre søknader også, forsåvet) om å bli tatt over PM

Skrevet

Jeg skal gjøre klar en mail med krigserklæring til det kvite hus til i morgen, sendt fra en anonym hotmailadresse, slik at jeg slipper å få en atombombe i hue ;)

Skrevet

Skal skrive den i løpet av kvelden og på skolen i morra... har prøve eksamen men sikkert tid uansett, så lenge vi skal sende det til det kvite hus :p

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Jeg vil ha en rank! :|

Kan jeg være han på keyboardet? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...