MrBjoern Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Er den sluppet ut? isåfall hvor kan jeg finne den? tusen takk for alle svar
Bruun Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Du finner den på piratkopieringsnettverk, men den er fortsatt privat og ikke ment for deg og meg.
frodeste Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Er den sluppet ut?isåfall hvor kan jeg finne den? tusen takk for alle svar 5720979[/snapback] Sjekk connect.microsoft.com Der kan en vanlig person registrere seg for å delta i betatesting av Microsoft programvare. Dette er den eneste LOVLIGE måten for en privat person å gjøre dette på uten å måtte betale for MSDN eller tilsvarende abonnement.
Mythos Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 De som venter på Vista og ikke er betatester vil sannsynligvis kunne laste ned neste Beta i April. Man vet aldri sikkert, men det er ventet at neste beta blir "public" som betyr at alle som vil kan laste den ned.
mandela Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 noen som har betenkligheter med å installere vista på maskinene sine? hørt om palladium? http://en.wikipedia.org/wiki/Next-Generati..._Computing_Base
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå