Gå til innhold

The Battle for Middle-earth II - Strategitips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det uten tvil mest OP i BFME2 er jo Thranduil - får du bygd han som elves er det GG (om ikke motstandern er alv og bygger han før deg hehe)

Har forøvrig ikke fått logget meg på online siden torsdag, da lå jeg på 408'ende plass :mad:

Skrevet
Det uten tvil mest OP i BFME2 er jo Thranduil - får du bygd han som elves er det GG (om ikke motstandern er alv og bygger han før deg hehe)

Har forøvrig ikke fått logget meg på online siden torsdag, da lå jeg på 408'ende plass  :mad:

5771951[/snapback]

Ville ikke sette for stor tiltro til en qm plassering. Det har seg nemlig slik at at alle de beste spillerne atm spiller "cw". www.clanwars.cc

Thranduil er OP ja, men det er ikke GG om du bare får bygd han. Goblins er mer op en elves generelt imo

Skrevet

ERrr Havon ka vil du fram til? "Alle de beste", finnes ingen særlig gode bfme2 spillere enda. Alle de middels gode kan slå alle :) . Se noen "elite" replays så skjønner du hva jeg mener, de er ikke akkurat finslipte enda hehe.

Og figure: Ingenting blir nerfa i neste patch, og uansett så har det ingenting med NÅ å gjøre - NÅ er han OP. Du andre fyren sa at Goblin er OP: Ja, helt enig men jeg skrev jo ikke at Elves er OP, bare at Thranduil er det - får man Thranduil ut er det GG men man skal jo overleve fram til det og :p . Vis meg en rep hvor en kar har fått ut Thranduil og IKKE vinner, så blir jeg meget imponert.

Skrevet

Uncas, det er elite spillere allerede, hvorfor tror du EPIC og xXx har dobbelt så mange poeng som de andre i cw ladderen?

Og jo, hvis jeg sava replayene mine kunne jeg sikkert vist deg minst 10 stykker mot Elves som får ut Thranduil, men som blir slasha ned av 5 attack troll og fellbeast hvis han prøver å stikke av.

Skrevet (endret)

Har forøvrig ikke fått logget meg på online siden torsdag, da lå jeg på 408'ende plass  :mad:

5771951[/snapback]

Ville ikke sette for stor tiltro til en qm plassering. Det har seg nemlig slik at at alle de beste spillerne atm spiller "cw". www.clanwars.cc

Thranduil er OP ja, men det er ikke GG om du bare får bygd han. Goblins er mer op en elves generelt imo

5775411[/snapback]

Se på clanen PoW| (rank 4 eller 5 ak nu) og se etter en dude kalt KlunG^

*skrytelitt :p *

Og thanduril kan stoppes hvis man gjør det riktig :)

Endret av Klungmeister
Skrevet

Jeg er 100% sikker på at viss jeg hadde fått ut Thranduil så hadde jeg tapt uansett, jeg synes det er mye arbeid å holde på å bruke heltene sine spesial angrep, men jeg har da bare spilt de snilles feltog :D Utrolig artige baner, selv om historien er mer eller mindre diktet opp, så var det kult å bare spille alver og dverger :)

Skrevet
Vil ikke akurat si topp 100 warrior i cw er så noob da men:P Men nå glir vi litt OT her :p

5776891[/snapback]

"ironi" :tease:

Skrevet

Thranduil er ikke GG på ingen måte mot en spiller som bare er "OK". Han blir ett stort problem når han er høy level ja men ellers er han ikke en trussel. Den som er den største trusselen hos Alvene i høy level er Elrond. Hvorfor skal jeg ikke si siden det er altfor bra :) Men hvis noen er GG så er det Elrond. Ingen kan stoppe han utenom alvene med Silverthorn.

Skrevet
Thranduil er ikke GG på ingen måte mot en spiller som bare er "OK". Han blir ett stort problem når han er høy level ja men ellers er han ikke en trussel. Den som er den største trusselen hos Alvene i høy level er Elrond. Hvorfor skal jeg ikke si siden det er altfor bra :) Men hvis noen er GG så er det Elrond. Ingen kan stoppe han utenom alvene med Silverthorn.

5779927[/snapback]

*host: Lurtz + x-bows *host* shelob *host*

Skrevet

Eg liker best å få med meg alle heroes på hest hos menn,og h****** mange rohirrims,og bare klippe de ned :D:cool: Bare litt synd hvis de bruker en haug med spydmenn :hmm::hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...