Gå til innhold

Headset til Xbox 360?


Keinu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gamle headsettet til xbox kan brukes på 360. Det er bare å plugge det inn der adapteren til 360 headsettet er. Men da ofrer du volumkontrollen og mute-knappen.

 

Ellers er det en del handsfreesett til mobiltelefoner som i alle fall kunne brukes på xbox. Siden org settet til xbox kan brukes på 360 regner jeg med at også slike handsfreesett kan fungere. Jeg har imidlertid ikke testet dette selv.

Lenke til kommentar

Skulle til å kjøpe meg headset i går, men når jeg oppdaget at det var mono headset ombestemte jeg meg. Ønsker jo å kunne bruke det til spilling i tilfeller hvor jeg ikke kan bruke høytalerne mine, men det er uaktuellt å ha headset med kun lyd på ene siden.

Lenke til kommentar

Ok, jeg trodde bruksområdet skulle være å kommunisere over live. Dersom poenget er å få lyden fra spillet ut i headsettet, kan du bruke hvilket som helst headsett. Dette plugges da i audioutgangen fra 360en, ikke kontrolleren. Jeg tror ikke at utgangen til kontrolleren kan brukes til annet enn å snakke/lytte med andre.

 

Dersom du skal spille lagspill over live er uansett mic/headsett som plugges inn i kontrolleren å anbefale.

Lenke til kommentar
Ok, jeg trodde bruksområdet skulle være å kommunisere over live. Dersom poenget er å få lyden fra spillet ut i headsettet, kan du bruke hvilket som helst headsett. Dette plugges da i audioutgangen fra 360en, ikke kontrolleren. Jeg tror ikke at utgangen til kontrolleren kan brukes til annet enn å snakke/lytte med andre.

 

Dersom du skal spille lagspill over live er uansett mic/headsett som plugges inn i kontrolleren å anbefale.

5720156[/snapback]

 

Ah.. takk for den oppklaringen. Jeg trodde nemlig at jeg kunne få vanlig lyd fra utgangen til kontrolleren og synes jo det virket som et genialt konsept :) Men men, får klarer meg med en forlenger fra xbox'en direkte da.

Lenke til kommentar
Jeg har en tråd om dette her

 

Veldig bra så lenge du ikke skal spille live da blir det et problem hvis du skal prate

5720289[/snapback]

 

Kan man ikke stille det inn slik at praten fra de andre går til høyttalerne på TV - dvs. sourround headsettet siden lyden er koblet til dette. Og så bare feste 360 micken med teip eller noe utenpå headsettet slik at micken er nært munnen? I teorien skulle man jo da få all lyd (fra spillet og andre spillere) rett på øret og i tillegg kunne kommunisere med micken.

 

Det ville i alle fall fungert med de gamle xbox headsettene. På disse kan bøylen tas av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...