Gå til innhold

[PSP] Coded Arms. Diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Finner ikke noe emne om dette spillet, så ..

Noen som har dette spillet? Jeg har hatt det i noen dager nå, og må si jeg liker det meget godt. Det er faktisk veldig vanedannende og gøy.

 

Coded Arms er et FPS (First Person Shooter)-spill til Sony PSP.

Grafikken er nydelig, og gameplayet er absolutt til stede - Dog, historien er litt svak, men absolutt godkjent.

 

coded-arms-in4_1120820800.jpg

 

34181120050330_151647_8_big.jpg

 

coded_arms-psp8.jpg

 

Coded_Arms_PSP.jpg

 

Standard kontrollen er, i mine øyne, meget dårlig. Det jeg gjorde, var å lage mitt eget oppsett; Nå funker det som en drøm, jeg har full kontroll :)

Om noen vil så kan jeg laste opp en save med oppsettet mitt.

 

Har ikke kommet så veldig langt enda, men så langt liker jeg det jeg har prøvd.

Er veldig mange våpen å skaffe, samt. mange oppgraderinger o.l (Såkalte plugins)

 

Jeg liker FPS-spill veldig godt, og etter et par middelmådige annmeldelser av Coded Arms bestemte jeg meg for å gi dette spillet et forsøk; Jeg angrer ikke.

Jeg kan varmt anbefale dette, i hvertfall for dere FPS-entusiaster der ute. Dette er PSPs første FPS-spill, og så langt liker jeg hva jeg ser :cool:

 

Hva synes dere om dette? Sliter dere med kontrollen som har fått så mye negativ kritikk? Jeg gjorde dette i begynnelsen, men absolutt ikke lengre. Tok meg et kvarter cirka, så hadde jeg laget mitt eget oppsett som funker knall for meg.

 

GameFAQs' informasjonsside: http://www.gamefaqs.com/portable/psp/data/920834.html

 

Offisiell internettside for Coded Arms:

http://www.konami.com/gs/officialsites/codedarms/

Endret av meinhold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...