xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hei, jeg trenger en hjelpende hånd, angående noen instillinger i programmet oDC. Har tatt et skjermskudd: Kan noen utifra dette bildet se hva jeg skal stille inn på, eventuelt fortelle meg noe om de forskjellige instillingene?
nree Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Active: Dele ting gjennom en åpen port i din router. Det du må gjøre er å åpne en port i din router og stille inn IP og port i oDC. Passive: Det som skjer når du er passiv er at datamaskinen prøver å dele via den samme funksjonen i routeren som MSN osv bruker (tror jeg). Vist du ikke har denne funksjonen i din router må du bruke Active (bruker selv passive).. SOCKS5: dunno...
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Active: Dele ting gjennom en åpen port i din router. Det du må gjøre er å åpne en port i din router og stille inn IP og port i oDC. Passive: Det som skjer når du er passiv er at datamaskinen prøver å dele via den samme funksjonen i routeren som MSN osv bruker (tror jeg). Vist du ikke har denne funksjonen i din router må du bruke Active (bruker selv passive).. SOCKS5: dunno... 5710828[/snapback] Hmm, jeg har ingen router mellom pc'en og modemet. :-/
Håvard Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Prøv å gå inn her: www.ipadresse.no (linken er klikkbar) og så om ipn du får der er petter.ath.cx Den siden finner ipn, som er uten for modemet, og det er den ipn som skal stå der.
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 (endret) Ok, har prøvd det nå. :-) Og det......tror jeg funka. Åpnet et port i den innebygde windows-brannmuren. Endret 6. mars 2006 av NorthGarden
Håvard Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ok, har prøvd det nå. :-)Og det......tror jeg funka. Åpnet et port i den innebygde windows-brannmuren. 5711245[/snapback] Flott.. Hyggelig å kunne hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå