Gå til innhold

Hjelp til valg av snowboard/alpint briller!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok lægge nån lappe tel i brillan vest de ska være nåkka t brilla! førr min del så syns æ spy, oakley og Quiksilver e tøffe blilla.. Men d fins jo mange flere :)

 

E ikke sekker på pris, men vet at du må ut me mer en 500kr!

Lenke til kommentar
husk å kjøp briller med dobble glass, så slipper du at det dugger  ;)

5714975[/snapback]

Eller trippelt glass :dribble:

5715513[/snapback]

 

dobbel\trippel crap! Dugg slipper du med flesteparten av dagens briller, de fleste har type anti-dugg opplegg noe som har eksistert _lenge_.

 

Pass bare på om du skal ha brillene til hjelm eller ikke pga ikke alle briller har brillestropp som standard, dvs du må kjøpe en ekstra stropp som er laget for hjelm.

snowboardshop.no har noen rimelige briller.

Ellers er det som oftest billigst i butikk siden siden summen ikke er større og det blir frakt i tillegg.

Lenke til kommentar

Og en an ting hvis du har hjelm, kjør for guds skyld briller som passer intill brillekanten, ser så utolig tar ut med folk som har svææær glipe mellom briller og hjelm :p

Lureste er nok å gå på butikken og spørre, men hvis du skal ha gode briller bør du kanskje heller satse på briller til litt mer 800+

Lenke til kommentar
Og en an ting hvis du har hjelm, kjør for guds skyld briller som passer intill brillekanten, ser så utolig tar ut med folk som har svææær glipe mellom briller og hjelm :p

Lureste er nok å gå på butikken og spørre, men hvis du skal ha gode briller bør du kanskje heller satse på briller til litt mer 800+

5723491[/snapback]

OK

Lenke til kommentar
Dragon DX og Dragon DXS er gode briller. Kjøper du uten speilglass så får du vel DXS ned i en ca. 600kr tenker jeg. Kjører selv med Dragon DX med speilglass og har ikke et vondt ord å si om de :)

5729417[/snapback]

Hvor kjøpte du dem? Kanskje jeg skal kjøpe enn sånn. Si også i fra vis dere vet om noen bra butikker der du kan kjøpe snowboard/alpint briller!

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Jeg trenger også litt hjelp.. kjæresten min er snowboard frelst så tenkte jeg skulle kjøpe noen litt dyre "fancy" snowboard goggles til han i julegave.

men det er her jeg trenger hjelp.. jeg aner ikke hvem merker som er "best" i gutters øyne.. noen som har en del peiling som kanskje kan gi meg noen ideer?

 

Må være noen som er litt eksklusive som ikke alle kompisene også har da såklart. Han har for øyeblikket smith briller men han har oppdatert alt utstyret i år men briller har han ikke hatt råd til så tenker at dette må være perfekt.

Og er det sånn at jeg må vite hvordan hjelm han har før jeg kjøper briller? at det er mange forskjellige størrelser?

Prisen kan gå opp til 1500,-

Tusen takk på forhånd

Endret av LMarie
Lenke til kommentar

Oakley Wisdom skal være gode greier. Selv har jeg Spy Orbit. Alt av Oakley og Spy er ihvertfall gode greier. Speilglass er en slager.

 

Briller kjøper man idèelt sett på ebay etter at sesongen er over. Myyyyye billigere enn utsalgsprisen i norske butikker nå i starten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...