Zindex Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvordan lærer jeg det? Jeg kan renewe membership, men ikke oppgradere fra skill 250.
gamer73 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hmm mener jeg måtte snakek med en i Gadget når jeg skulle øke opp fra 250, men det var gnomish. For Goblin så kan kanskje everlook i winterspring være et godt sted å prøve. eventuelt også sjekk ehh ..himmel har glemt navnet..men helt sør i STV:) ...hehe latterlig å glemme navnet EDIT: BOOTY BAY:!11 Endret 6. mars 2006 av gamer73
.Marcus Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Goblin er i hytta ved siden av Inn (til venstre for inn hvis du ser imot døråpningen utenifra) i Gadgetzan, men du må nok snakke med Engineer traineren din i OG/IF for å få questen som gjør han snakkesalig.
Zindex Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Det var visst bug ute å gikk og måtte kontakte GM, han fiksa det for meg
Arinomi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hmm mener jeg måtte snakek med en i Gadget når jeg skulle øke opp fra 250, men det var gnomish. For Goblin så kan kanskje everlook i winterspring være et godt sted å prøve. eventuelt også sjekk ehh ..himmel har glemt navnet..men helt sør i STV:) ...hehe latterlig å glemme navnet EDIT: BOOTY BAY:!11 5709100[/snapback] Herregud, glemte du Booty Bay? :S Skam deg!
Bloody Mess Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Sikker på at du vil gå for goblin da? Jeg digger å critte over 4000 dmg med death ray'en min ass
FOOrK Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Sikker på at du vil gå for goblin da? Jeg digger å critte over 4000 dmg med death ray'en min ass 5722557[/snapback] en gang i året ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå