migestian Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Man ofte hører at konsulenter anbefaler å bruker microsoft ISA server istedenfor vanlige firewaller når man skal sette opp offentlig microsoft exchange server (og egentlig vanlige e-post servere også). Hva er årsaken til det? Finnes det noen alternativer på markedet som har samme funksjonalitet? Jeg har letet drit mye på nett, og klarer ikke å finne noe fornuftig svar Noen som vet? Endret 5. mars 2006 av stiquan
ilpostino Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Man ofte hører at konsulenter anbefaler å bruker microsoft ISA server istedenfor vanlige firewaller når man skal sette opp offentlig microsoft exchange server (og egentlig vanlige e-post servere også). Hva er årsaken til det? Finnes det noen alternativer på markedet som har samme funksjonalitet? Jeg har letet drit mye på nett, og klarer ikke å finne noe fornuftig svar Noen som vet? 5706472[/snapback] Jeg har hørt at ISA-server er ganske skuddsikker når den er konfigurert rikit... begge produktene er jo også fra m$.. så er godt mulig det er noe innebygget funksjonalitet som gjør at de samarbeider bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå