Gå til innhold

Musmatte til MX 518


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Q-Pad, en knall god matte, i flere størelser, hi sense (Den minste), midi sense, og low sense (Den største)..

 

Matta glir godt, og kan pakkes lett i sammen i et lite plast rør (For litt beskyttelse)..

Sitter her selv med den største matta, har hatt den en god stund nå, kommer til å kjøpe q-pad når denne jeg har nå blir slitt en gang..

Lenke til kommentar
Sitter selv med Corepad Magna, og den fungerer strålende :)

5706601[/snapback]

 

Har selv kikket litt på denne, da jeg sitter med Icemat, og den fungerer sånn delvis med G7'en min... Har hørt at glasset som er i Corepad'en fungerer bedre enn det som er i Icemat, så... Ikke vet jeg..

5707683[/snapback]

 

Husk at det her er snakk om Mx518, en optisk mus, ikke laser :)

Veldig få optiske mus sliter med overflater. Grunnen til at jeg anbefaler Corepad er at den har en veldig god glid, samtidig som akselerasjonen på matten er lav :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Løp og kjøp sier jeg bare

 

Har den selv, billig og sykt bra..

 

Bruker Saitek Gaming Mouse på den og den glir som en drømm, gjør min trådløse microsoft mus også.

 

og den er billig!

5812779[/snapback]

 

Er den musa der bra eller? Fant ikke veldig mange "gode" tester, men den virker bra... Minner meg om logitechs dual optical i oppbygging, og det liker jeg.. Anbefaler du den eller?

 

***********

 

Og til trådstarter.. Razer Exactmat er en uslåelig "matte"... Nesten uslitelig... Har hatt den i 1 år nå og det jeg kan si er at den kun blir bedre med tida..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Løp og kjøp sier jeg bare

 

Har den selv, billig og sykt bra..

 

Bruker Saitek Gaming Mouse på den og den glir som en drømm, gjør min trådløse microsoft mus også.

 

og den er billig!

5812779[/snapback]

 

Er den musa der bra eller? Fant ikke veldig mange "gode" tester, men den virker bra... Minner meg om logitechs dual optical i oppbygging, og det liker jeg.. Anbefaler du den eller?

 

5812843[/snapback]

 

Det er den beste musen jeg har prøvd.. når den funker..

Den er veldig ustabil sjønner du, fordi saitek ikke har laget noen bra drivere :mad:

Så den låser seg ganske ofte, og scroll hjulet mitt slutter å funke ofte, men ble en del bedre når jeg reinstalla usb driverne, men problemene er fortsatt der.. skal gå ann å fikse..

 

Men som sagt, Når den funker er den deilig! sykt presis og stilig blått lys!

 

edit: Noen får ingen bugs.. urettfærdi :hrm:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...