Gå til innhold

En utfordring: Selvportrett

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du har nok rett i frisøren ja, men det er nok ikke fullt så mye skjegg der som det ser ut. Det var faktisk nesten borti linsa...

5907220[/snapback]

Som du ser på det siste bildet så sparer jeg en del penger på å slippe å gå til frisøren så ofte :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis dette blir en konkurranse om ansiktshår, er jeg vel pliktig å legge ved 'januarlooken' slik den endte opp etter heftig eksamenslesning i Desember kombinert med generell latskap.. Beklager det sløve blikket, men det krever tålmodighet å treffe med fokus i blinde på blender 1.6..

post-25194-1144842382_thumb.jpg

Bilde var forøvrig (et av de) første med egen DSLR, jeg gleder meg til studiotid til sommeren.

Mvh

Kjetil

Endret av rotekaizer
Skrevet

:!: Du har jo like leit utseende som meg, Kjetil. Ikke rart vi oftest befinner oss på andre siden av linsen....

Takk for hyggelig pm, forresten. Kjekt at det finnes flere som tenker likt meg her i verden. Rangefinder forever :cool:

Skrevet

Hehehe, betryggende å vite det er flere :)

Nå går imidlertid turen til fjells med nettopp rangefinderne. Speilrefleksen får se påskekrim fra sykesenga imens. God påske og på gjensyn!

Mvh

Kjetil

Skrevet (endret)

Fantomet slår til igjen :!: Jeg forstår at jeg har vært litt kjip med bildene av meg selv. Derfor tror jeg jeg bør vise litt mer av undertegnede, uten å utsette dere for fare. Jeg tok dette bildet av meg selv i St.Paulus Utenfor Murene med mobilen. Som dere ser tok jeg på meg masken for dette bildet :tease: man vet jo aldri hvem som får tak i mobilen.

Edit: Kjekt med kameramobil med selvutløser, hvis noen skulle lure på om jeg har jukset her. Det er altså et selvportrett, og det er forøvrig ucroppet. Hvem trenger søker?

post-76334-1144925499_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Skrevet
undergrunnsfotografen P. Legger bilder i surkålboksene på kolonialen :)

5913685[/snapback]

Surkålfotografen P! :D

5913713[/snapback]

Forsiktig nå, kak, ellers er det mulig du finner flere ting enn bilder og surkål i boksene dine ;)

Mystisk, ja. Det kan man si. Undergrunnsfotograf - yes :cool:

Tuppen er jo fryktelig søt, da :)

Skrevet
Tuppen er jo fryktelig søt, da :)

Thank u :)

5914637[/snapback]

:yes: she is... :whistle:

Merk ingen portretter av meg... :p

Synes ikke de jeg tok i vinter er bra nok for offentligheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...