Gå til innhold

Skiturbilder, nye bilder fra meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Du har hatt fine bilder fra fjellturer før har jeg sett, men disse var nok ikke av de beste.

At du tar bildene direkte mot sola er ingen god ide, spør du meg. Det blir veldig blasst og utvasket, og den knallblå himmelen kommer absolutt ikke til sin rett. Kamera mellom 90 og 270 grader i forhold til sola synest jeg er en grei regel (men ikke uten unntak selvsagt)

I tillegg synest jeg du har valgt litt for kjedelige motiv og komposisjoner.

Lenke til kommentar

Det første billede er det bedste. Der er en flot udsigt, det kan alle se.

Det med hytten kunne være meget bedre hvis horisontallinjen havde været - ja, horisontal.

det tredje er også flot, ligesom det første billede, gode kontraster.

 

det sidste derimod alt for mat, slet ikke nok farver, den blå himmel mangler til at opveje det grå byggeri. Byggeriet er også alt for dominerende i billedet, det tager for meget plads og opmærksomhed. prøv næste gang i lignende situationer at gå måske lidt længere væk, så får man mere indtryk af landskabets storslåethed.

Lenke til kommentar
Hei,

Du har hatt fine bilder fra fjellturer før har jeg sett, men disse var nok ikke av de beste.

At du tar bildene direkte mot sola er ingen god ide, spør du meg. Det blir veldig blasst og utvasket, og den knallblå himmelen kommer absolutt ikke til sin rett. Kamera mellom 90 og 270 grader i forhold til sola synest jeg er en grei regel (men ikke uten unntak selvsagt)

I tillegg synest jeg du har valgt litt for kjedelige motiv og komposisjoner.

5703880[/snapback]

Helt enig, untatt når det gjelder bilde nr 1, det skiller seg ganske mye ut spør du meg. Det var veldig flott. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...