Gå til innhold

[GTA]Startvansker med vice


Anbefalte innlegg

Har problemer med å starte Vice city på en datamaskin med xp home.

Alle spesifikasjonene som står på spillet er oppfyllt på en eller annen måte, men det nekter å starte.

 

Får først opp en dialog(?)boks med noen valg angående lydfilene (har ikke innstallert de, har tenkt å kjøre det via cdn) om hva slags spiller jeg vil bruke.

Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre....

Har prøvd med wmp og realplayer, men alt som skjer er at lydfilene starter i den spilleren jeg velger.

 

Uansett velger jeg en spiller, avlsutter den og trykker Play Vice City.

Da står det der bare og koper uten at noe som helst skjer.

 

(Prøvde forsåvidt å innstallere lydfilene, men fikk da beskjed om at det var "for lite volum på disk D (DVD-romen))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du ikke er DATAingeniør...

Og jeg regner videre med at det er Grand Theft Auto : Vice City du snakker om...

 

Du må selvfølgelig installere spillet før du prøver å kjøre det.

Sett i cden/dvden og installer spillet på c: partisjonen din (evt bla deg inn på cd'en og finn "autorun.exe" og start denne)

Lenke til kommentar
Regner med at du ikke er DATAingeniør...

Og jeg regner videre med at det er Grand Theft Auto : Vice City du snakker om...

 

Du må selvfølgelig installere spillet før du prøver å kjøre det.

Sett i cden/dvden og installer spillet på c: partisjonen din (evt bla deg inn på cd'en og finn "autorun.exe" og start denne)

5709533[/snapback]

 

 

Spillet er innstallert, men fikk valget om jeg ville innstallere lydfilene eller kjøre dem fra cdn. Valgte å ikke innstallere dem.

Forslag til endringer i innstillinger på datamaskinen?

Lenke til kommentar

VC er vel et av de mest buggy spillene som er utgitt, noen skikkelig patch kom heller aldri - men jeg tror det berømte problemet med stopp i video ved oppstart ble løst for de fleste med den semi-offisielle patchen.

 

Jeg har masse tips om hvordan det kan løses, men jeg er ikke sikker på om trådstarter er med oss lenger. Han får komme tilbake. Trådstarter burde også vært mer detaljert på hva hvordan problemet arter seg.

Endret av substeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...