FuJJi Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg prøver å få brukt TVen som monitor på pcen. Men jeg har ikke mye peiling. Hver gang blir det bare svarthvitt og utenlyd på TVen. Hva må jeg gjøre? prøvd masse Nvidia instillinger. er det fordi TVen min ikke er HDklar? Har en phillips 28' widescreen. ikke flatskjerm tv.
RRhoads Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 du må bruke s-video kanalen på tv'n.. skjekk alle inputs. Det går ikke lyd gjennom den kabelen du bruker fra skjermkortet til tv'n, den må du trekke fra lydkortet til stereo anlegget eller bruke høytallerne du bruker til pc
Zeph Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Har du prøvd å trykke fleire ganger på AV-kanalen? Nokre TVar har f.eks. AV2 og AV2S, der AV2S gir deg fargar mens AV2 ikkje gjer. Brukar du kompositt eller S-Video? Virker som du får signalet greit in til TVen. Har du prøvd andre AV-inngangar?
Mr D Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg prøver å få brukt TVen som monitor på pcen. Men jeg har ikke mye peiling. Hver gang blir det bare svarthvitt og utenlyd på TVen. Hva må jeg gjøre? prøvd masse Nvidia instillinger. er det fordi TVen min ikke er HDklar? Har en phillips 28' widescreen. ikke flatskjerm tv. 5700048[/snapback] Hvilken Philips TV har du (28PWxxxx)? Hva slags kabler / overganger bruker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå