LtdEdFred Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Heisann. Jeg har en TV av et litt eldre slag (10-12år) på rommet og den har ingen andre innganger enn antenneinngangen. Jeg har en billig DVD spiller som jeg primært bruker til musikk, men om stua er opptatt hadde det jo vært greit å kunne spille filmer på TV'en også. Derfor lurer jeg på om noen her vet om det finnes en kabel som gjør at jeg kan få signal fra DVD-spilleren til TV'en (gjennom antenneinngangen) ved hjelp av en kabel/omformer el? Jeg vet ikke om dette er et helt søkt spørsmål, men jeg vet at jeg hadde noe lignende til min gamle Playstation (på denne TV'en det er snakk om)...
Mørbradbiff Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Heisann. Jeg har en TV av et litt eldre slag (10-12år) på rommet og den har ingen andre innganger enn antenneinngangen. Jeg har en billig DVD spiller som jeg primært bruker til musikk, men om stua er opptatt hadde det jo vært greit å kunne spille filmer på TV'en også. Derfor lurer jeg på om noen her vet om det finnes en kabel som gjør at jeg kan få signal fra DVD-spilleren til TV'en (gjennom antenneinngangen) ved hjelp av en kabel/omformer el? Jeg vet ikke om dette er et helt søkt spørsmål, men jeg vet at jeg hadde noe lignende til min gamle Playstation (på denne TV'en det er snakk om)... 5696751[/snapback] Hei, det jeg gjorde når jeg hadde et gamelt tv var og koble dvd/xbox gjennom en VHS-spiller,, Det funket veldig bra!
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Noe sånt du tenkte på? 5697566[/snapback] Hvis du mente noe sånt Navitas skrev så var det ikke akkurat det jeg tenkte på for da må jeg gå til anskaffelse av en VHS spiller. Finnes det ingen andre løsninger?
RastaXP Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Det finnes vel vanlig AV omgjort til RF. Kjenner noen som har noe sånt til dvd spilleren.
the_bjarne Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Noe sånt du tenkte på? 5697566[/snapback] Hvis du mente noe sånt Navitas skrev så var det ikke akkurat det jeg tenkte på for da må jeg gå til anskaffelse av en VHS spiller. Finnes det ingen andre løsninger? 5697874[/snapback] Om du trykker på linken som skjuler seg bak "sånt", så skjønner du nok kva han meiner http://www.nextag.com/serv/main/buyer/Prod...ni_modulator_rf
texaco Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 en vhs spiller koster uansett nesten ingenting nå til dags da
Syar-2003 Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 hammar.no har RF modulator med scart inngang , så du må itilfelle avslutte DVD kablingen med scart adapter. http://www.hammar.no/v.asp?i=26129&h=179&u=218&n=343
larschroe Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 De har en slik omformer på Clas Ohlsson også, varenummer 38-1207. Koster 300 kroner.
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Svippet nedom Clas istad. Fungerte som bare det. Tusen takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå