Gå til innhold

Kabel: DVD spiller på antenneinng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har en TV av et litt eldre slag (10-12år) på rommet og den har ingen andre innganger enn antenneinngangen. Jeg har en billig DVD spiller som jeg primært bruker til musikk, men om stua er opptatt hadde det jo vært greit å kunne spille filmer på TV'en også.

Derfor lurer jeg på om noen her vet om det finnes en kabel som gjør at jeg kan få signal fra DVD-spilleren til TV'en (gjennom antenneinngangen) ved hjelp av en kabel/omformer el? Jeg vet ikke om dette er et helt søkt spørsmål, men jeg vet at jeg hadde noe lignende til min gamle Playstation (på denne TV'en det er snakk om)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann. Jeg har en TV av et litt eldre slag (10-12år) på rommet og den har ingen andre innganger enn antenneinngangen. Jeg har en billig DVD spiller som jeg primært bruker til musikk, men om stua er opptatt hadde det jo vært greit å kunne spille filmer på TV'en også.

Derfor lurer jeg på om noen her vet om det finnes en kabel som gjør at jeg kan få signal fra DVD-spilleren til TV'en (gjennom antenneinngangen) ved hjelp av en kabel/omformer el? Jeg vet ikke om dette er et helt søkt spørsmål, men jeg vet at jeg hadde noe lignende til min gamle Playstation (på denne TV'en det er snakk om)...

5696751[/snapback]

Hei, det jeg gjorde når jeg hadde et gamelt tv var og koble dvd/xbox gjennom en VHS-spiller,, Det funket veldig bra!

Skrevet
Noe sånt du tenkte på?

5697566[/snapback]

Hvis du mente noe sånt Navitas skrev så var det ikke akkurat det jeg tenkte på for da må jeg gå til anskaffelse av en VHS spiller. Finnes det ingen andre løsninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...