Gå til innhold

spørsmål xbox 360 update fra i går


Anbefalte innlegg

Etter den updaten jeg fikk i går over xbox live synes jeg spillene har fått lavere frames. Noen som har lagt merke til det samme?

Har MS mulighet til å justere hastigheten på GPU/minne gjennom update?

Er jo en del som har hatt en del feil med hardware så kanskje MS har gitt oss lavere hastighet? :mad:

 

Annen ting er Full Auto demoen virker som den har vertical sync på. Legger spesielt merke til det hvis jeg spiller i 1280x1024 på konsollen

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter den updaten jeg fikk i går over xbox live synes jeg spillene har fått lavere frames. Noen som har lagt merke til det samme?

Har MS mulighet til å justere hastigheten på GPU/minne gjennom update?

Er jo en del som har hatt en del feil med hardware så kanskje MS har gitt oss lavere hastighet?  :mad:

 

Annen ting er Full Auto demoen virker som den har vertical sync på. Legger spesielt merke til det hvis jeg spiller i 1280x1024 på konsollen

5695209[/snapback]

 

Nope.. ikke lagt merke til det.. :hmm:

Endret av AltTrombone
Lenke til kommentar
Ikke meg heller.

Vet heller ikke hvilken oppdatering det var jeg lastet ned i går, hørte snakk om at man etter oppdateringen skulle man kunne gjøre andre ting mens man lastet ned "ting", det gikk ikke.

5695528[/snapback]

 

Oppdateringen du lastet ned i går var en patch som forbereder 360'n for fremtidige patcher og oppdateringen.Les Her på Xbox.com

 

Så kanskje det du (og alle andre) ønsker deg kommer senere.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Ikke meg heller.

Vet heller ikke hvilken oppdatering det var jeg lastet ned i går, hørte snakk om at man etter oppdateringen skulle man kunne gjøre andre ting mens man lastet ned "ting", det gikk ikke.

5695528[/snapback]

 

Oppdateringen du lastet ned i går var en patch som forbereder 360'n for fremtidige patcher og oppdateringen.Les Her på Xbox.com

 

Så kanskje det du (og alle andre) ønsker deg kommer senere.

 

Dr Peedee

5695684[/snapback]

okdoki

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...