Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Død coupevifte i peugeot 306


Anbefalte innlegg

Jeg har en Peugeot 306 style 96 mod

 

Noen som har vært borti problemet med at coupe vifta ikke fungerer? Altså, jeg bytta noen dashboard lys over til dioder, og nå vil ikke coupevifta starte.

 

Altså, det virker ganske spesielt da, fordi Airconditionen starer helt fint, men det virker liksom som at coupe vifta er død. HELT død. Om det er styringen eller om det faktisk er vifta som er død vet jeg ikke, det er det jeg liksom spør om noen har vært ute for tidligere?

 

Kan dere komme med feiltips evt ting jeg burde sjekke? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Peugeot 306 style 96 mod

 

Noen som har vært borti problemet med at coupe vifta ikke fungerer? Altså, jeg bytta noen dashboard lys over til dioder, og nå vil ikke coupevifta starte.

 

Altså, det virker ganske spesielt da, fordi Airconditionen starer helt fint, men det virker liksom som at coupe vifta er død. HELT død. Om det er styringen eller om det faktisk er vifta som er død vet jeg ikke, det er det jeg liksom spør om noen har vært ute for tidligere?

 

Kan dere komme med feiltips evt ting jeg burde sjekke? :)

5692415[/snapback]

Ta ut vifta å prøv å smør den opp på nytt. I noen tilfeller hjelper det :-)

Lenke til kommentar
Falt av tilførselskabel til vifte?

Ta multimeter og mål om bryter får spenning, mål også om spenning går videre fra bryter.

5694881[/snapback]

 

 

Jeg har en Peugeot 306 style 96 mod

 

Noen som har vært borti problemet med at coupe vifta ikke fungerer? Altså, jeg bytta noen dashboard lys over til dioder, og nå vil ikke coupevifta starte.

 

Altså, det virker ganske spesielt da, fordi Airconditionen starer helt fint, men det virker liksom som at coupe vifta er død. HELT død. Om det er styringen eller om det faktisk er vifta som er død vet jeg ikke, det er det jeg liksom spør om noen har vært ute for tidligere?

 

Kan dere komme med feiltips evt ting jeg burde sjekke? :)

5692415[/snapback]

Ta ut vifta å prøv å smør den opp på nytt. I noen tilfeller hjelper det :-)

5703993[/snapback]

 

Problemet er at jeg vet ikke hvor jeg finner den! :( Har dere noen tips? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...