Gå til innhold

Forumets thread for vitser.


anal_fabet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er det beste jeg kom på spontant her og nå

 

Livet er som en sjokolade eske.

Den er fylt med ting du ikke liker og noen andre tar alltid godbitenedrumtada1vv.gif...................tumbleweed0ho.gif

5699292[/snapback]

 

Hørtes nesten ut som signaturen min, som jeg da har tatt fra Forest Gump :p

5699676[/snapback]

Det var kanskje der jeg tok hovedelen fra. :roll:

Lenke til kommentar

Denne er litt forkortet og sikkert ikke i sin beste versjon:

 

var en sørlending som skulle opp til finnmark og bo der en stund sammen med samene. etter noen dager støtte han på et problem, det var ikke noen damer i mils omkrets.

han sa til samene: faen, det er jo ikke noen fitte noen steder her jo.

han fikk til svar: ja, vi pul no reinsdyran.

dette syntes sørlending var skikkelig ekkelt, men ettersom dagene og ukene gikk ble trangen større og større. til slutt tenkte han at det fikk stå til, og så gikk han og pulte en av dem.

når han kom tilbake så han samene sto og lo av han. han spurte hva som var problemet, han så jo de sto og pulte dem daglig.

den ene svarte: "men faen, du pulte jo Trude, hu støgge"

 

hihi

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Denne er litt forkortet og sikkert ikke i sin beste versjon:

 

var en sørlending som skulle opp til finnmark og bo der en stund sammen med samene. etter noen dager støtte han på et problem, det var ikke noen damer i mils omkrets.

han sa til samene: faen, det er jo ikke noen fitte noen steder her jo.

han fikk til svar: ja, vi pul no reinsdyran.

dette syntes sørlending var skikkelig ekkelt, men ettersom dagene og ukene gikk ble trangen større og større. til slutt tenkte han at det fikk stå til, og så gikk han og pulte en av dem.

når han kom tilbake så han samene sto og lo av han. han spurte hva som var problemet, han så jo de sto og pulte dem daglig.

den ene svarte: "men faen, du pulte jo Trude, hu støgge"

 

hihi

5700361[/snapback]

hahahahahahahaha

PWND

Lenke til kommentar
Denne er litt forkortet og sikkert ikke i sin beste versjon:

 

var en sørlending som skulle opp til finnmark og bo der en stund sammen med samene. etter noen dager støtte han på et problem, det var ikke noen damer i mils omkrets.

han sa til samene: faen, det er jo ikke noen fitte noen steder her jo.

han fikk til svar: ja, vi pul no reinsdyran.

dette syntes sørlending var skikkelig ekkelt, men ettersom dagene og ukene gikk ble trangen større og større. til slutt tenkte han at det fikk stå til, og så gikk han og pulte en av dem.

når han kom tilbake så han samene sto og lo av han. han spurte hva som var problemet, han så jo de sto og pulte dem daglig.

den ene svarte: "men faen, du pulte jo Trude, hu støgge"

 

hihi

5700361[/snapback]

Hahah, eid :p

Lenke til kommentar
Denne er litt forkortet og sikkert ikke i sin beste versjon:

 

var en sørlending som skulle opp til finnmark og bo der en stund sammen med samene. etter noen dager støtte han på et problem, det var ikke noen damer i mils omkrets.

han sa til samene: faen, det er jo ikke noen fitte noen steder her jo.

han fikk til svar: ja, vi pul no reinsdyran.

dette syntes sørlending var skikkelig ekkelt, men ettersom dagene og ukene gikk ble trangen større og større. til slutt tenkte han at det fikk stå til, og så gikk han og pulte en av dem.

når han kom tilbake så han samene sto og lo av han. han spurte hva som var problemet, han så jo de sto og pulte dem daglig.

den ene svarte: "men faen, du pulte jo Trude, hu støgge"

 

hihi

5700361[/snapback]

 

Tahahaha, funney! :w00t:

Lenke til kommentar

Vits/historie som er gjenfortalt (og dermed ikke den beste utgaven) etter en venn av meg:

Det var en gang en same som var på visitt i storbyen. Han praiet en drosje og sa hvor han skulle. Drosjesjåføren så at han ikke var vant til trafikken og alt slikt man finner i storbyen. Han ville derfor ha det litt moro. Ved første fotgjengerovergang sto det en gammel dame. Han styrte rett mot henne og svingte unna i siste øyeblikk og sa: "Søren, jeg bomma". Dette gjentok seg enda en gang. Ved tredje gamle dame styrte han igjen mot henne og svingte unna rett før "treffet", men nå hører han: "Dunk". Da sier samen: "Æ tok ho me' bakdøra".

Lenke til kommentar
Det beste er jo:

 

Naturfags boka våres er skrevet av "Tor Brandt", og norsklæreren våres heter "Ellen Beate Brenne" <- Dette er fakta! Så da kom jo det morsome utrykket:

 

Hvorfor kan ikke Ellen Brenne når Tor Brandt?

 

:D

5707069[/snapback]

den var nice

den går i signaturen :)

Endret av dudee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

En kompis fortalte meg denna når jeg var liten:

 

Det var en gang en jeger og en prest som var på jakt. Plutselig oppdaget jegeren en elg. Han skjøyt, bommer og sa "FAEN, jeg bomma!". Da sa presten "Hvis du sier to stygge ord til nå så kommer gud til å straffe deg. "ja ja, ok" nikket jegeren, og de fortsatte.

 

Plutselig oppdaget jegeren enda en elg, han skøt, bommet og sa "FAEN jeg bomma!". Presten sa da "hvis du sier et til stygt ord nå så kommer gud til å staffe deg". Jegeren sa at han skulle skjerpe seg, og de fortsatte jakten.

 

Igjen så oppdaget jegeren en elg, han skøyt, bommet og ropte "FAEN JEG BOMMA!". Da hørte man et høyt brak fra himmelen og et lyn for rett i hodet på presten, så hørte man fra himmelen "FAEN, JEG BOMMA!"

 

------------- En til i samme "sjanger"

 

Det var en gang en nordlending som skulle ned i kjelleren for å hente potet, og på det siste trinnet så datt han og han ropte "FAEN I HELVETE!". Da kom en engel fram og sa "Hvis du banner en gang til nå så kommer du ikke til himmelen", da svarte nordlendingen "Æ skal da faen ikke opp til himmelen, æ ska ned i denna forhelvetes råtne kjellarn å hente potet"

 

edit: leifemannen var her

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Det beste er jo:

 

Naturfags boka våres er skrevet av "Tor Brandt", og norsklæreren våres heter "Ellen Beate Brenne" <- Dette er fakta! Så da kom jo det morsome utrykket:

 

Hvorfor kan ikke Ellen Brenne når Tor Brandt?

 

:D

5707069[/snapback]

den var nice

den går i signaturen :)

5707289[/snapback]

det er 5 linjer der :ohmy:

Lenke til kommentar
Det beste er jo:

 

Naturfags boka våres er skrevet av "Tor Brandt", og norsklæreren våres heter "Ellen Beate Brenne" <- Dette er fakta! Så da kom jo det morsome utrykket:

 

Hvorfor kan ikke Ellen Brenne når Tor Brandt?

 

:D

5707069[/snapback]

den var nice

den går i signaturen :)

5707289[/snapback]

det er 5 linjer der :ohmy:

5709719[/snapback]

4 :)

3+1quote

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...