Gå til innhold

WoW ble den store spillvinneren!


Anbefalte innlegg

Fra VG.no:

 

"Et av Norges bestselgende spill, «World of WarCraft», stakk av med den gjeveste prisen under årets Gullstikka."

 

"Onlinespillet «World of WarCraft» rev med seg hele fire priser under spillbransjens prisutdeling, Gullstikka, torsdag kveld."

 

"Spillet ble blant annet «Årets rollespill», «Årets onlinespill» og «Årets PC-spill». I tillegg ble en av monsterne i spillet døpt «Årets skurk», og spillet kunne også besmykke seg med «Beste spilløyeblikk»."

 

World of Warcraft stakk altså av med flere priser, og kanskje den morsomste, nemlig "Årets skurk" som ble vår alles ringrev Ragnaros! Gratulerer! :!:

Beste spilløyeblikk var forørvrig "Molten Core med guild i WoW"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske partisk og dustete kåring!

5691399[/snapback]

 

javel? hvorfor?

5691424[/snapback]

 

Fordi gullstikka er en pris som kun baserer seg på hype. Garanterer deg at de som sitter i juryen har minimal kunnskap om spill.

 

Og:

Årets butikk: Playcom Starvhusgaten Bergen

 

Det er Bergens dårligeste butikk for spill. Verre service får du ikke.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

må si meg enig med stargazer. spiller wow selv men det er fan meg ikke så bra at det fortjener alle de prisene. kan si meg enig i noen av de men.

 

Å kunnskap om spill har du

jeg tror faktisk han har med peiling på spill enn noen av de som satt i juryen uten av jeg skal si for mye.

 

og når de mobba ea for patchen til patchen osv, det viser at de ikke tenker langt. jeg vil ikke akkurat si at wow har hatt et smertefritt leveår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...