Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kyssing : den komplette guide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[...]

Og er 16år liksom, det i seg selv er utrolig flaut..

[...]

7528711[/snapback]

Akkurat det skal du ikke tenke for mye på. Det er ikke så uvanlig som du tror.

(Jeg kysset noen for første gang da jeg var 18, andre gang var jeg 20)

7528996[/snapback]

Nope, jeg var 17 første gang. Tok helt av, er 18 nå og fått mye mer skills innen området :D

7550017[/snapback]

 

 

det er ikke uvanlig å være ukyssa som 16åring nei...

 

(selv var jeg 10 år el no første gangen :grin::love: )

Lenke til kommentar

Aiaiai, jeg ler meg ihjæl. Bra guide, men den mangler det lille ekstra.

Tar meg derfor friheten av å poste en guide med en litt annen vinkling på det hele.

 

http://prinsessens.blogg.no/131106005817_f...og_singell.html

 

Les og lær karer, les og lær.

Ingenting er værre enn ett dårlig klin. Da er det rett ut og kroken på døra for min del ihvertfall. Kanskje litt brutalt, men kvalitetsklining er viktig...

 

Ett tips til: er du usikker så ikke vær overivrig eller ta for mye kontroll. Jobb deg heller oppover. Hvis man er veldig usikker og prøver alt for hardt så ender det stort sett dårlig...se "voldtekstklin" eller "vaskemaskinen." Utrolig turn off begge deler.

Øvelse gjør mester.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Vi som er menn er jo forventet til å ta initiativet, og slikt kan være vanskelig med kyssing. Så her er en test du kan ta for å sjekke om hun er villig.

 

The Kiss Test

 

I used to have no idea if a woman was ready to be kissed.

 

I could be sitting there talking to her, thinking to myself “Wow, her lips really look nice...” but I didn't know what to do next. This would often leave me kissless, and many times kissless for good, as I didn't get another chance.

 

Here's what I do now:

If I've been talking to a girl, and I want to know if she's ready to be kissed, I'll reach over and touch her hair while we're talking and make a comment about it. I'll say "Your hair looks so soft" and just touch the tips of it.

 

If she smiles and likes this, I'll reach back over and start stroking it again, but this time I also glance down at her lips and back up to her eyes a couple of times. If she lets me keep touching her hair, I know that she's ready to be kissed.

 

By using “The Kiss Test” I've been kind and

complimentary, but by being very SUBTLE about it, I haven't given her anything she can object to. I now have a way of knowing if she's ready to be kissed that NEVER gets me rejected—and I know within 5 minutes what it used to take me hours or days to figure out...

5690002[/snapback]

 

Den har jeg brukt før, med positiv effekt :D Har en dame nå, og vi er ganske godt trent kan man si.

 

 

:cool:

 

PS, Dahle - PM!

 

Edit;

Wow. Denne tråden er gammel, ja. Det var faktisk her jeg leste det tipset først :D - gått en stund siden jeg leste denne tråden for første gang, ja .. Sweet.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ved litt tankegang her og minner, så kom jeg fram til at jeg følger høyre regelen jeg også...

 

Prøvd venstre, utrolig unormalt....

7528880[/snapback]

Jeg liker venstre siden bedre enn høyre.. :p

7554904[/snapback]

 

Vi to er tydeligvis de mest unormale folka i denne tråden her da tipper jeg? Å kysse mot høyre føles omtrent like normalt som å skrive med venstre. Litt merkelig at jeg skyter fotball med høyre, spiller tennis med høyre, men har spisekniven i venstre og kysser mot venstre. Symptomer på splittet personlighet? :ph34r:

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...