Gå til innhold

TES: Første detaljene bak Oblivion gate ute -SPOILER-

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oblivion by the numbers:

44 hours played

400 game saves

80 in-game days passed

56 Quests completed

14 Quests they accepted but didn't finish

1529 items stolen

117 locks picked

Downloadable holidays are out, but other content is planned. Picture of horse armor... looks very cool. Mention that there is a unicorn in the game... tough to find.

Entering Oblivion realm feels like Diablo... lots of lava and broken concrete, imposing towers you have to climb to get the Sigil Stone to close an Oblivion Gate.

Main story can be completed in 20 - 25 hours. Add in other aspects, game can be 100+ hours.

Vast landscapes are visually breathtaking, unlike anything seen on other systems. Incredible depth in character creation.

Var vel som de fleste regnet med med lavalignende sted.

Likte ikke at downloadable holidays er ute.

Endret av avanore
Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Downloadable holidays are out"...

Den skjønte jeg ikke helt. :dontgetit:

5693654[/snapback]

Bethesda har tidligere sagt at man kunne laste ned en ekstra plugin (eller hva de nå kaller det) som gjorde at innbyggerne i Cyrodiil feiret høytider på utvalgte dager. Det er nå tydeligvis gått i vasken.

Skrevet (endret)
Mr.FOXHOUND Postet i dag, 18:20

Bethesda har tidligere sagt at man kunne laste ned en ekstra plugin (eller hva de nå kaller det) som gjorde at innbyggerne i Cyrodiil feiret høytider på utvalgte dager. Det er nå tydeligvis gått i vasken.

Synd. :( Det hadde vært tøft.

Endret av Are..........
Skrevet
det viktigste er at stats er med

Elsker å kunne se alt jeg har gjort, og hvor lenge jeg har gjort det!

Enig, men det ville også vært bra om det hadde stått hvor mange koder du har brukt. Slik som det er i gta san andreas.(hvis det er koder på oblivion da)

I hate cheaters!!

Skrevet
Enig, men det ville også vært bra om det hadde stått hvor mange koder du har brukt. Slik som det er i gta san andreas.(hvis det er koder på oblivion da)

I hate cheaters!!

Ja, det er jo virkelig...praktisk... :roll:

Skrevet

I hate cheaters!!

Ja, det er jo virkelig...praktisk... :roll:

5701934[/snapback]

Ja, hvis noen skryter om hvor gode de er, så ber jeg personen om å gå på statsen. Så står det at personen har brukt 187 cheats, da kan jeg jo mobbe han ihjæl fordi han er så noob at han bruker cheats :devil:.

Skrevet

Jeg hater cheats, men noen ganger MÅ en ty til cheats, hvis f. eks du sitter fast å må noclipe ut. Kipt om utviklernes feil må sette et hakk i statsa mine.

Men altså om en vil være uber i oblivion så er det jo bare å modde inn det en vil ha fra construction settet, da ville en kommet rundt en cheat-counter uansett.

Skrevet (endret)
Jeg hater cheats, men noen ganger MÅ en ty til cheats, hvis f. eks du sitter fast å må noclipe ut.

5723709[/snapback]

Kan dette virkelig kalles en cheat? Uansett, Morrowind hadde jo "fixme"-kommandoen som plasserte deg en halv meter unna hvis du hadde sittet deg fast. Kommer sikkert i Oblivion også. Hvis det hadde vært en cheatcounter, så hadde nok ikke denne kommandoen telt (selv om det med litt flaks går an å "teleportere" til den andre siden av låste dører).

Endret av MiSP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...