Sevenord Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hei! Når jeg prøver å legge inn ActiveSync (har prøvd både med den som fulgte med telefonen, Qtek 8310, og lastet ned fra MS), så får jeg følgende feilmelding: "Windows installer, Det oppstod en feil under åpning av loggfilen for installasjonen. Kontroller at det angitte stedet for loggfilen finnes, og at det kan skrives til" Hva skjer? Tror dette skjedde med ett annet program også for en stund siden, men husker ikke om jeg fikk løst det eller ikke... edit: Var litt snar i svingen: Jeg har WindowsXpPro med ServicePack2 installert. Endret 1. mars 2006 av el`satanical
Sevenord Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 (endret) Å jessunavn som jeg hater å plages! Jeg fikk nettop lagt det inn uten noen problemer på min far sin laptop, også med winxp og sp2.... Noen tips? Er jeg den eneste som har vært borti dette? Ser dessuten at denne delen av forumet ikke akkurat er den mest aktive I samme slengen ser jeg at jeg ikke får installert Ms Outlook heller. Så det er tydelig at det er noe bug en eller annen plass... Er ActiveSync, og/eller MS-Outlook avhengig av at jeg har noe, eller ikke noe, installert? Alt annet fungerer jo, jeg bruker ms-outlook-express feks... Edit: ActiveSync 3.8 får jeg lagt inn, men virker som det er for gammelt, må ha nyere versjon for å ha drivere som støtter telefonen.... Endret 1. mars 2006 av el`satanical
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå