Gå til innhold

Hvordan få av blokk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler vel på at det funker igjen. :p Men uansett er jo grisekjipt selv om det her var ustyrlig morsomt! :!: Men sånt skjer, har selv gjort slike tabber. Du slo ihvertfall ikke han som "planslipa" bort hele CPUen sin.. :p Sånt som det her burde det lages en egen tråd i "Gullkorn" for.. :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du slo ihvertfall ikke han som "planslipa" bort hele CPUen sin.. :p Sånt som det her burde det lages en egen tråd i "Gullkorn" for.. :w00t:

5692748[/snapback]

Husker han. Enig det burde vert et sted her på forumet der alle slike tråder ble lagret.

Veldig ot:

ER det noen som husker dette da??

bloeff.jpg

Link

Skrevet
Det er jo bare å Stripse/tape/legge en uhorvelig stor donge med bøker oppå eller no

sånt  :p

5691990[/snapback]

lLever du uten tyngdekraft du ? :hmm::p

Skrevet

Beste måten for å få av ting festet med termisk lim:

Ta et barberblad av gamle typen og lirk det under en kant. Selv om det er trangt vil du klare å komme under dersom du bruker en sagende bevegelse. jobb deg sakte men sikkert gjennom hele området med samme bevegelse. ca 3-4 min med arbeid så vil den løsne fra kjernen du har festet den på uten skade til noen av komponentene. Dette har jeg gjort på utallige deler som jeg har festet med artic silver termisk lim, og til og med diverse deler festet med superlim.

-Stigma

• 2 måneder senere...
Skrevet

Stigma sin måte er nok den beste. Eller så hvis du har enorme tempereaturforskjeller så skal det også fungere den veien. Når jeg lekte med tørris så la jeg en bit på kjøleribben på gpuen- som var festet med termisklim. Noen dager etterpå da jeg skulle ta ut skjermkortet så ramlet ribben bare av.

Skrevet
Tviler vel på at det funker igjen. :p Men uansett er jo grisekjipt selv om det her var ustyrlig morsomt! :!: Men sånt skjer, har selv gjort slike tabber. Du slo ihvertfall ikke han som "planslipa" bort hele CPUen sin.. :p Sånt som det her burde det lages en egen tråd i "Gullkorn" for.. :w00t:

5692748[/snapback]

lattis! :!: planslipt bort hele kjernen? er det virkelig noen som har gjort det?

isåfall burde noen sveise igjen sidedøra på kabinettet hans slik at han ikke fikk gjort mer ugagn!

Skrevet

5692748[/snapback]

lattis! :!: planslipt bort hele kjernen? er det virkelig noen som har gjort det?

isåfall burde noen sveise igjen sidedøra på kabinettet hans slik at han ikke fikk gjort mer ugagn!

6116106[/snapback]

Hehe, ja var en som gjrde det når han skulle fjerne headsreaderen

Skrevet

Det slår ikke han som tetta hele kabinettet med silikon og fylte det med vann. Pang sa det bare så ble det mørkt.

Skrevet (endret)

Jaja, så fikk du i det minste se hvordan en kjerne ser ut :) All in the name of science!

Du burde endre topic til "Hvordan IKKE få av blokk."

Endret av Bitex
  • 1 måned senere...
Skrevet
Det slår ikke han som tetta hele kabinettet med silikon og fylte det med vann. Pang sa det bare så ble det mørkt.

6120436[/snapback]

Link?? :dribble:

6120716[/snapback]

det var fake.... :hrm:

Skrevet

6120436[/snapback]

Link?? :dribble:

6120716[/snapback]

det var fake.... :hrm:

6353174[/snapback]

Synd :( Det er jo mange som har fylt med olje da, det funker fint ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...