Gå til innhold

game saves direkte på xbox

Anbefalte innlegg

Skrevet

" # Laste ned game saves direkte på din harddisk... dette betyr også saves med ny banner og kart! " reklamerer nordicimport med... noen som veit åssen man får game saves direkte på xbox'n? et program ellerno? det er sånn søke greie dem har. men vil helst slippe å kjøpe modifisering av dem bare for å få innstallert det programmet/greia så jeg kan laste ned game saves direkte... noen som veit åssen man laster ned game saves direkte?:D takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
"  # Laste ned game saves direkte på din harddisk... dette betyr også saves med ny banner og kart!  "  reklamerer nordicimport med... noen som veit åssen man får game saves direkte på xbox'n? et program ellerno? det er sånn søke greie dem har. men vil helst slippe å kjøpe modifisering av dem bare for å få innstallert det programmet/greia så jeg kan laste ned game saves direkte... noen som veit åssen man laster ned game saves direkte?:D takk

5681747[/snapback]

www.xbox-saves.com

Endret av Handl3vogn
Skrevet

nei men tenkte uanz på et program/script på xbox'n så jeg slipper pc'n.. for på pc'n kan det værra det samma ass det er litt å gjøre uanz..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...