themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 GPU er kjernen i skjermkortet. Sist gang jeg sjekka var 81.98 de siste driverene jo
migestian Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Vet ikke om det har noe særlig å si(siste punktet ditt). Men det om å prøve uten patch, og slette filer, har ganske mye å si 5683494[/snapback] Skjermkort driverne, er ikke det sånn 81.98 som det heter hos nvidia... man trykker på downloads, velger drivers GeForce AND tnt Win xp/2000. Det har jeg. DET gpu greiene du snakka om, er ikke det det samme? 5683501[/snapback] Forresten Magnus, etter den nye patchen så kjører jeg BF2 langt ifra glatt på ett 64 map Er akkurat derfor jeg kjøpte meg BF Vietnam for å se om det var fett
themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja, korrekt, den siste patchen til BF2 er mongo. OG BF2 SF er langt fra nydelig, det er så dårlig kodet, og stappa full med detaljer, som gjør at mid systemer ikke klarer det. faktisk, så er det mange high-end system som ikke klarer det.
migestian Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Ja, korrekt, den siste patchen til BF2 er mongo. OG BF2 SF er langt fra nydelig, det er så dårlig kodet, og stappa full med detaljer, som gjør at mid systemer ikke klarer det. faktisk, så er det mange high-end system som ikke klarer det. 5683526[/snapback] Jeg trodde jeg hadde et ganske bra system, og la meg halvveis i grin når jeg prøvde BF2:SF første gang på 1024 High
themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vel, skjermkortet ditt trekker litt ned, og det gjør nok CPUen også. Men nok snakk om det. Prøv det jeg har sagt, reinnstaler.. osv.
migestian Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Vel, skjermkortet ditt trekker litt ned, og det gjør nok CPUen også.Men nok snakk om det. Prøv det jeg har sagt, reinnstaler.. osv. 5683537[/snapback] will do
migestian Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Jeg prøvde det uten patch nå, samme problemet. Når jeg trykker på end game eller Så kommer det plutselig opp sånn Battlefield Vietnam bilde med svart bakgrunn, også avslutter den spillet.
themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Da er jeg tom for ideer... foruten den siste som omhandler å reinnstalere hele xp, formatere diksen, innstalere alt på nytt.. osv
migestian Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Magnus: Forslagene dine går lagt utover hva som er ontopic, skjerp deg. Når spurte han om hvilket spill som er bedre? Og han har 2GB ram, han trenger ikke emr enn det for å takle Bf2. Edit: Og stopp med de dobbelpostene dine.. Ro ned nerva..jeg sier bare at han kan heller kjøpe bf2 fordi det kjører han glatt..sry jeg så ikke at han hadde 2 gb ram, trudde det var 512. PLUSS! ikke lek så voksen 5683497[/snapback] Gammel topic det her som jeg starta =) men satt å leste igennom den nå, og om du lurer så går BF2 og i ALLEFALL ikke bf2sf glatt med mine 2gb ram nei :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå