Gå til innhold

LFS miljøet i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens!

Nå har LFS ligget på hylla i noen år, etter at jeg den gangen røyk ut på hundredeler i kvalifiseringen til den uofsielle Verdens Ligaen i LFS. Da slutta jeg på dagen, jeg ble så enormt skuffa. Kjørte FXO, og da var kun S1. Nå har jeg oppgradert til S2, og dette spillet parkerer alt annet. Det er ingen hjelpemidler, mann mot bil. Og med de nye bilene, går det jo virkelig unna.

Lurer på om det er blitt mange norske fans, og finnes det noen norsk side eller klan? Det var ikke mange da jeg holdt på, men det har sikkert forandret seg. Interessert i å komme i kontakt med folk som spiller. Hadde vært morro å hatt en norsk server, eller et sted vi kan møtes?

For alt jeg veit finnes det kanskje ellerede... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har hatt mine stunder med LFS S1! Husker da det var helt nytt for meg, og jeg kjørte nerverpirrende race med vanlig GT til jeg var svett etter flere timer spilling.. følelsen da jeg endelig fikk GT TURBO var helt enorm. Bilen gikk som et uvær og turboen suste :)

Fikk aldri kjøpt S2, så falt aldri helt for det. Men må innrømme jeg fikk kraftig lyst til å kjøpe det etter det du skriver. Et stort ankepunkt med demoen syns jeg, er at dekkene blir altfor fort utslitt bare man ligger litt over grensa. Om man koser seg med litt drifting blir de "ubrukelige" etter en runde eller to, og GTT'en føltes uvanlig slapp :)

Endret av mFaFa
Skrevet

Man kan vel justere dekkene som man vil?

Uansett er det racing som er viktigst, Og med de nye bilene blir det mye tøffere. Eller hva sier du til en GTT som har jekka opp turbotrykket. Den har gått fra 247-490HK på bakhjula. Det må styres!

Sliter litt med online spilling. Linja mi detter ut hele tida. Veldig irriterende, noen som veit hva det kan være?

Skrevet
Sliter litt med online spilling. Linja mi detter ut hele tida. Veldig irriterende, noen som veit hva det kan være?

5681338[/snapback]

Kan være at du må åpne portene(se http://www.portforward.com/routers.htm fin din router på lista), eller så er det ganske vanlig vis du har trådløs internett.

Kan også være virus/spyware osv.

Skrevet

Spiller LFS S2 demoen nesten daglig. (Har også en crack så jeg kan spille med alle baner og biler offline).

Vurderer sterkt å kjøpe Fullversjonen, men har litt lite penger for tiden..

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg prøver å starte et LFS miljø i Norge. Jeg er ikke noen ekspert på LFS, men er villig til å hoste diskusjonsforum og LFS servere.

Ta en titt på http://lfs.heitmann.net/

Det har ikke skjedd så mye der ennå og et eget domene kommer nok hvis det blir aktivitet. Forhåpentligvis kan vi arrangere noen ligaer etterhvert!

NB hvis det finnes noe tilsvarende så legger jeg ned hele greia(har ikke funnet et)... det er greit med et miljø i norge. Det er mere enn nok!!

~b

Endret av bluejudas
Skrevet

Flott tiltak bluejudas :thumbup:

Her er en tråd for norske LFS spillere. Sikkert en del som blir med i "LFS Club Norway".

Jeg kjøpte meg forøvrig S2 i natt :cool:

Skrevet

Foreslår heller at vi bruker bluejudas sitt forum. Det er litt mer oversiktlig, i stedet for alt mulig. Den tråden hadde jo 67 sider :D

Jeg er med på å starte en gjeng. Hadde vært morro!

Skrevet
Foreslår heller at vi bruker bluejudas sitt forum. Det er litt mer oversiktlig, i stedet for alt mulig. Den tråden hadde jo 67 sider :D

Jeg er med på å starte en gjeng. Hadde vært morro!

5683541[/snapback]

Mente jo at han skulle bruke den siden til rekruttering... :tease:

Skrevet (endret)

Hei, har aldri prøvd dette spillet før. Trykte meg bare inn på topicen for å se hva LFS var. Laster ned demoen i dette øyeblikk, dette skal prøves! Jeg DIGGER bilspill, da spessiellt simulatorerer der du kan trikse å fikse på det tekniske på kjerra di. Ganske lei alle bilspill der hovedmålet er å klistre på en flamme på siden av døra di :)

Uansett, teste det i en times tid og er det så bra som dere gir uttrykk for har jeg nok kjøpt meg det på 1 t og 5 min :D Blir selvfølgelig med i LFS Club Norway da og. Synd jeg ikke har rattet og pedalene mine her i dag. Får hente de i mårra tror jeg. Men man får jo et allright inntrykk av et bilspill selv gjennom tastaturet.

edit: er innom på forumet ditt nå bluejudas, dette virker veldig spennende. Spillet er ferdig nedlastet så nå stikker jeg prøver det.

Endret av CoreTEC
Skrevet

Demoen gir et dårlig inntrykk av hvordan full S2 er. Mest fordi folka på demo-servere vanligvis er noen rasshøl(no offence :p ), pluss at de 3 bilene du har i demoen ikke gir så godt inntrykk av hvordan selve simulieringa er.

Skrevet

Jepp demoen er ikke all verden. Men du forstår at det er en skikkelig simulator. Grafikken er liksom ikke det beste.

Håper så mange som mulig blir med...

Skrevet

LFS club Norway? Er det et team?

Skulle gjerne hvert med jeg også, men er joa allerede med i KnC :/

Ellers er det morro at det er så mange aktive lfs førere som det er i Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...