Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er jo så mye annet jall her, så tenkte den ville gli lett inn :p

Ok, den er kanskje litt "offtopic" da...

Endret av WarpX
Skrevet

Vet noen navnet (eller har en link), til den filmen hvor en sulfuras shaman gruser en paladin, og paladin logger seg på vt og klikker på shamanen?

(Dette er en gammel video, lenge før TBC)

Skrevet
Vet noen navnet (eller har en link), til den filmen hvor en sulfuras shaman gruser en paladin, og paladin logger seg på vt og klikker på shamanen?

(Dette er en gammel video, lenge før TBC)

9577278[/snapback]

filmen heter "kamikazi"

Skrevet

Jeg vil si at DrakeDog filmene helt klart er de beste som noen gang er kommet ut. Og så har vi jo selvsagt Zalgradis, Mute/Kishkumen med World Of RogueCraft, Grim, Grievous med World Of PaladinCraft, Vurtne, OtherGuy med Sorrow Hill, Sivvis, Sylvictus, Pat.. Altså listen er lang, men jeg mener at DrakeDog er den helt klart beste.

Skrevet
Feil. filmen er "unbreakable
 http://video.google.com/videoplay?docid=-2378850695329737917&q=unbreakable&total=2409&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 

9587253[/snapback]

den heter også kamikazi. mange av filmene er på flere plasser og går ikke bestandig under samme navn. Min heter ivertfall kamikazi.

Skrevet

Hector Eulogy serien er de beste wow filmene uten tvil. Jeg trodde Laintime og Vurtne hadde best filmer, men den som laget Eulogy serien er ekstrem på alt fra musikk, editing og skill. Rar fyr, men så bra.

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Ganske bra må jeg si. Han har ikke brukt "feil" musikk (som feks rap) og han har tatt seg til å redigere skikkelig.

Er det noe negativt å si så må det være at han, med enkle forandringer i produksjonsprosessen kunne fått halvparten så stor fil, og bedre bildekvalitet.

Skrevet

Så en film på warcraftmovies for en stund siden, en gnome mage som tar 1v2-3 i arena, noen som har peiling på hva filmen heter? :grin:

Skrevet (endret)

De beste filmene må være de fra starten av wow. Folka som var 60 i WoW-beta osv.. Eller PvP-filmer før honor-systemet!

Ble helt nostalgisk når jeg så dem her om dagen jeg :))

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
De beste filmene må være de fra starten av wow. Folka som var 60 i WoW-beta osv.. Eller PvP-filmer før honor-systemet!

Ble helt nostalgisk når jeg så dem her om dagen jeg :))

Gief noen linker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...