Gå til innhold

De beste wow-filmene på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes! Når har vi en filmtråd!

 

Maydie er god og han er god til å lage film. Med Sony Vegas kan man zoome in og runt i filmen. Det er ett bra virkemiddel.

 

Graagh, han som lagde Brutal Fury, har faktisk Maydie som yndlingsfilm. Han bruker mye av dem samme filmingen og han er ganske inspirert. Jeg synes ogPat er veldig god, sellom han bruker mye potions når han PvPer.

Lenke til kommentar

Han Eryx så litt dårlig ut. I beskrivelsen av filmen sier han: "This video has pretty much everything in it, arranged 1 v 1s, world pvp (none of this BG crap), ".

"None of this BG crap"??? Det er PvP filmer fra BG som er best. Ikke slike filmen hvor man løpr runt i searing gorge og dreper forbikommende. Eller hva synes dere?

Lenke til kommentar

Ja, må si meg enig.

En av de beste filmene må være Ioneye sin. Han er ikke så skilled, og han ganker folk, men han critter noe sjukt!

En streamlink med møkkakvalitet: Her

Og linken til filmen her

 

Ellers må jeg si at min film er også pen, ligger i sigg om noen vil ta en titt. :) Liten, nett og total eielse.

Lenke til kommentar

Ioneye har jeg sett før. Han er vill ja.. I BG og utafor. Han dreper folk på ett crit. Han er også i en instance hvor han får et fint crit. Det er også at han HITTER 3000 hva kan crittet være da? 7000.

JaJa, Broodlord critter 11000, men det er planlagt. Han bruker sikkert 38 potions og masse buffs og skyter på en mage med den fire

u-resistance greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...