nasir91 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg og venn spiller CoD2. Men paa han hakker det, og paa meg ikke. Dette her er ikke min PC men bruttern sitt. Skulle bare si spesifikasjonene for aa sammenligne. Han har 180 GB HDD DVD Brenner og cd brenner 4.5 GhZ 512 MB RAM Geforce 5500FX 5.1 et eller annet lydkort. Pentium 4 Jeg (broren) har 250 GB HDD DVD Brenner og CD brenner 2.5 GhZ 512 MB RAM Geforce 4200 Ti 5.1 e eller anna. AMD Kan det være at AMD yter bedre enn Pentium 4? Dette var teit på brutterns PC, er jo tekisk sett litt svakere. Men han spiller smooth på 1154 i resolution. Full anti-alias. DX9, og hele pakka på fullt. Mens vennen min spiller på DX 7, no anti alias, og 800 X 600 i resoultion. Dette var teit, han sa at det hakka noe innmari på fullt. Men det hakker jo ikke på meg.....På brutterns PC går alt helt fint. Å komme inn på en server tar 10 - 15 sekunder. og det er jo kult. Men på han lagger det NOE innmari. Og han tar til ogmed lengre tid til å komme inn på serveren. Er det noe med at 4200 ti yter bedre enn 550FX? :S Her er noen bilder fra brutterns PC, dette er jo helt GREIT! Fordi nå er jeg helt fjern, dette går bare ikke ann! Jeg har en 2GB monster 6800GS og hele pakka. Har tenkt å oppgradere snart. Kan noen gi meg løsniknger på om hva som kan være feil? Endret 28. februar 2006 av nasir91
nasir91 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Kan noen I det hele tatt hjelpe meg?
Mala Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Oppdater alt som er å oppdrive av drivere å slikt, sett ned på instillingene,formater å litt sånn diverse. Men sannt skal sies at det skjermkortet hans er vel ikkje noe å rope hurra for sånn sett! No er det vel litt opp til enhver å definere ka som hakker,men er det mye verre på han enn hos deg?
Rimi Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Kjør FRAPS (søk på google og last ned), da får du se hvor høy fps'en er, og hvilke instillinger som øker den. lykke til
nasir91 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hans hakker drastisk mer en min. Og dette er helt på jordet! :S Er du rar? Hvpordan kan det være verre for han, når ikke min hakker i det hele tatt..? Jeg vet at CoD2 er dårlig renderet på DX9, men på brutterns går det jo bra. Endret 28. februar 2006 av nasir91
Mala Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Prøvd det eg sa?? Evt. formatert heile driten og lagt inn alt på nytt dersom det er lenge sia sist!!
Gibblay Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Du kjører ikke DX9 mode med et 4200 kort da det ikke støtter det. Hvis dere kjører på autorendering havner han på dx9 og du på dx7,noe som kan forklare hakkinga til vennen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå