Gå til innhold

europas tøffeste fjell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig der! Matterhorn er et utrolig tøft fjell.

Husker den gangen jeg var i Zermatt, og så opp på denne gigantiske spissen. Og når vi tok gondol opp til Kleine Matterhorn, ble det bare mer vakkert :love:

 

Men On-Topic: Liker godt bildet ditt. Lyset og skyene ble veldig bra :) Men som nevnt, så burde du fjerne skitten du har på linsen.

Lenke til kommentar
Jeg elsker Matterhorn, synes det er helt rått! Fint bilde og fine farger men for å være litt OT synes jeg logoen / navnetrekket ditt er for rotete. Det er for mye skygge og så har du alt for mye bevel & emboss.

5679848[/snapback]

 

enig der...jeg bruker den ikke lenger ...laget den engang itiden fordi hvitt og svart forsvinner så fort alene

...har oppdatert bilde med underskriften jeg bruker for tiden

Endret av Mikkle
Lenke til kommentar

Flott!

Her er min versjon - tatt fra den italienske siden for et par dager siden..

 

2006-02-26%2012-36-16_Vinterferie%20Breuil-Cervinia_0027.JPG

 

 

(PS: Jeg er klar over utbrente områder og støvflekker, men dette er bare en automatisk behandlet "kladd" og alt dette kan fikses med mer nøye bildebehandling)

 

Kom gjerne med tips til motivet; jeg skal tilbake dit i kveld og blir der til lørdag!

Endret av anderfo
Lenke til kommentar
Kom gjerne med tips til motivet; jeg skal tilbake dit i kveld og blir der til lørdag!

5683979[/snapback]

 

Tar du et bilde fra toppen også?

 

Hehe..Tips og tips. Vent på det rette lyset, det er vel det beste jeg kan komme på. Det kan være forskjellen mellom 'et av tusenvis' og et preimebilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...