Gå til innhold

wow acc.. skal jeg kvitte meg med den?


Anbefalte innlegg

hei der!

 

jeg har en wow acc som jeg har spillt på fra det kom ut, har nå en 60warlock med fete epix ;) og en 60rogue. Nå lurer jeg på om det er en "lovlig" måte å overføre acc'en min til en annen person, dvs. jeg er gått lei av wow nå og kan liksom ikke slette den heller. Men å¨selge den er jo ulovlig da (do'h)

 

noen som har noen forslag er det bare ¨å smelle til :D

(warlock på burning blade og rogue på haomarush hvis du har lyst på)

 

 

 

 

 

hvis det tilfeldig vis skulle bli lov til å selge wow acc'er i nærmeste framtid er det bare å legge igjen en mail eller nummer ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste bruker vel rundt 800-1000 kroner før de har fått en char opp til 60 da, så det er ikke akkurat dyrt :p

5-600 for spillet, og 2-3 måneder med betaling på ca 100 kr hver.

Så på en måte har man "spart" seg for en del ingame tid, hvis man ser på det på den måten.

 

(Forresten, aldri kjøp chars, det ødelegger for andre og man risikerer å bli bannet -.-)

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar

Hehe Hunter med 6/8 BS ftw!

 

Men hvis folk legger ut accounten sin der hvorfor, legger de ikke ved allahkzaman profiler (eller hvordan det skrives) ? Det gir jo all informasjon en eventuell kjøper vil ha.

 

Men er enig, å kjøpe en lvl 60 er litt små "teit". Du lærer jo også en del igjennom leveling og instanceing.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...